۲۱ آبان ۱۴۰۱
کپی شد!

شیخ عیسی قاسم:

مشارکت در انتخابات تایید سیاست ظالمانه آل خلیفه است

مشارکت در انتخابات تایید سیاست ظالمانه آل خلیفه است

رهبر معنوی انقلاب بحرین با صدور بیانیه‌ای بار دیگر انتخابات رژیم آل خلیفه را تحریم و اعلام کرد که مشارکت در این انتخابات تایید سیاست ظالمانه آل خلیفه و سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

به گزارش نگاه نو، شیخ « عیسی قاسم» رهبر معنوی انقلاب بحرین در خصوص انتخابات ساختگی رژیم آل خلیفه بیانیه‌ای صادر کرد.

شیخ عیسی قاسم تاکید کرد: « انتخابات آل خلیفه برای بحرینی‌ها یک آزمون است و مشارکت فعال در آن به معنای شکست در این آزمون خواهد بود».

وی اعلام کرد که مسئولیت بحرینی‌ها تحریم انتخابات ساختگی آل خلیفه است و مشارکت در آن خیانت است».

وی در ادامه افزود: پارلمان‌ها ایجاد شده‌اند که به ملت خدمت کنند، نه به رژیم‌ها. پارلمان‌هایی که به ملت‌ها خدمت نمی‌کنند، به فاجعه تبدیل می‌شوند. افراد شایسته در انتخابات آل خلیفه کنار گذاشته شدند؛ بنابراین پارلمان فاقد افراد شایسته و وفادار است.

رهبر معنوی انقلاب بحرین تاکید کرد: «رای دهندگان در انتخابات آل خلیفه ارتش و نیروهای امنیتی و بیگانگانی که تابعیت بحرینی دریافت کردند، هستند. کسانی که منافع میهن ، ملت و دین برایشان مهم است، باید بدانند که مجلس آتی با فعلی هیچ تفاوتی نخواهد داشت».

وی تاکید کرد: رژیم بحرین ۹۴ هزار نفر را از حق رای محروم کرده است. نامزدی در انتخابات و یا رای دادن به معنای تایید سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و تایید تداوم وضعیت ناهنجار سیاسی در نظام آل خلیفه است.

شیخ عیسی قاسم تصریح کرد که مجلس آتی فاقد صلاحیت است که سخن حق و درست در این مجلس جایی ندارد و کسانی که به مشارکت در انتخابات دعوت می‌کنند، در واقع از هواداران رژیم آل خلیفه هستند.

حامیان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در انتخابات رژیم آل خلیفه شرکت می‌کنند و این مرکز را در سرزمین فلسطین اشغالی برای انتخابات افتتاح کرده است.

انتخابات پارلمانی و شورای شهر بحرین قرار است امروز ۱۲ نوامبر(شنبه ۲۱ آبان ماه) برگزار شود تا بار دیگر نمایندگان انتخاب شده از سوی حکومت، سیاست‌های رژیم را اجرایی کنند. این انتخابات در شرایطی برگزار می‌شود که فضای باز سیاسی در این کشور وجود ندارد و آل‌خلیفه هیچ نرمشی در برابر خواست مردم برای اصلاح امور کشور نشان نداده است.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز