۲۱ بهمن ۱۴۰۱
کپی شد!

منابع صهیونیستی؛

سفر محرمانه مقام ارشد صهیونیستی به بحرین

سفر محرمانه مقام ارشد صهیونیستی به بحرین

منابع خبری صهیونیستی از سفر رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به بحرین خبر دادند.

به گزارش نگاه نو، از الخلیج آنلاین، باراک رافید خبرنگار صهیونیستی اعلام کرد که هرتسی هالیوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، در دو روز گذشته سفری محرمانه به بحرین داشته است.

این خبرنگار صهیونیست که در پایگاه خبری آمریکایی آکسیوس فعالیت دارد، در صفحه توییتر خود نوشت که قرار بود این سفر به دلایل امنیتی در رسانه های صهیونیستی منتشر نشود اما رسانه های بحرینی تصویری از دیدار هالیوی با سلمان بن حمد آل خلیفه منتشر کردند.

بر اساس این گزارش، ولیعهد بحرین روز چهارشنبه با مسئولان شرکت کننده در کنفرانس امنیت منطقه ای که در این کشور برگزار شد، دیدار و گفت وگو کرد و در میان شرکت کنندگان هرتسی هالیوی نیز حضور داشت.

قرارداد سازش میان بحرین و رژیم صهیونیستی ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ با دلالی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین آمریکا امضا شد و این کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین‌ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست‌ها آشکار و رسمی کرد.

به دنبال امضای این توافق در ۱۸ نوامبر گذشته، وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و بحرین توافق کردند که سفارتخانه‌های خود را در منامه و تل آویو راه اندازی کنند.

بحرین و رژیم صهیونیستی توافق کردند که روابط دیپلماتیک خود را از طریق توافقنامه ۲۰۲۰ موسوم به «ابراهیم» که با میانجیگری ایالات متحده انجام شد، برقرار کنند.

شواهد در بحرین؛ این کشور کوچک خلیج فارس نشان از شکست روند عادی سازی حکام این کشور با رژیم اشغالگر قدس از نگاه مردم، نخبگان، روشنفکران، علما و رهبران و چهره های مخالف رژیم بحرین دارد؛ زیرا بحرینی ها آغوش خود را برای صهیونیستها باز نکرده و هویت ملی خود را به هویت رژیم جعلی اسرائیل گره نمی زنند.

جدا از معاهدات امضا شده بین منامه و تل آویو از سال ۲۰۲۰ و دیدارهای رد و بدل شده در همه سطوح، هفته ای نیست که این کشور شاهد موضع گیری های بحرینی ها با هدف اعلام «نه به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی» و «بحرین یک فلسطین دیگر نمی شود» نباشد.

با وجود نمایش مورد علاقه حاکمیت بحرین برای کنترل تمام عرصه ها و صداها، مردم موفق شده اند که شکاف های بزرگ موجود در این زمینه را به وضوح نشان داده و به آل خلیفه اعلام کنند که هیچ سازشی با صهیونیست‌ها نخواهند داشت.

می توان با قطعیت گفت که مردم بحرین با هوشیاری نسبت به طرح یهودی سازی کشور خود واکنش نشان داده و با رویکرد خفت بار سردمداران آل خلیفه در به آغوش گرفتن صهیونیست ها و تقدیم دو دستی کشور به آنها مخالف هستند.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز