۸ شهریور ۱۴۰۱
کپی شد!

میخائیل اولیانوف:

امیرعبداللهیان ۳۱ آگوست به روسیه سفر می کند

امیرعبداللهیان ۳۱ آگوست به روسیه سفر می کند

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، سفر «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به مسکو را تایید کرد.

به گزارش نگاه نو، میخائیل اولیانوف بامداد سه‌شنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: «وزیر خارجه ایران، امیرعبداللهیان در روز ۳۱ آگوست (چهارشنبه) به مسکو سفر می‌کند».

پیش از این نیز خبرگزاری «ریا نووستی» نوشت که امیرعبداللهیان روز چهارشنبه به مسکو سفر می‌کند و با «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه برای بررسی اوضاع پیرامون برجام  و مذاکرات رفع تحریم‌های ایران دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

این سفر در حالی انجام می شود که «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه هفته گذشته (دوم شهریور) از دریافت پاسخ دولت آمریکا به ‌نظرات جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده در مذاکرات رفع تحریم، از طریق هماهنگ‌کننده اروپایی گفت‌وگوها خبر داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران  اعلام کرد: «بررسی دقیق نظرات طرف آمریکایی آغاز شده و جمهوری اسلامی ایران پس از تکمیل بررسی‌ها، نظرات خود در این رابطه را به هماهنگ‌کننده اعلام خواهد کرد.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز