۹ مرداد ۱۴۰۱
کپی شد!

منابع سوری اعلام کردند؛

رزمایش آبی و خاکی ارتش سوریه با همکاری روسیه

رزمایش آبی و خاکی ارتش سوریه با همکاری روسیه

یگان‌های نیروی زمینی و دریایی ارتش سوریه با پشتیبانی هوانیروز و نیروی هوایی این کشور رزمایش آبی و خاکی را با همکاری ارتش روسیه برگزار کردند.

به گزارش نگاه نو به نقل از خبرگزاری سوریه، این مانور با حضور ژنرال «عبدالکریم ابراهیم»، رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه و ژنرال «الکساندر چایکو»، فرمانده نیروهای روسیه در سوریه و شماری از افسران عالی رتبه ارتش های دو کشور برگزار شد.

در این رزمایش تاکتیکی – عملیاتی که با استفاده از گلوله واقعی برگزار شد، یگان های نیروهای زمینی، دریایی، هوایی شرکت داشتند و شرایط نبرد واقعی شبیه سازی شد.

در آغاز فرمانده نیروهای عملیات روی نقشه، طرح نبرد را که شامل حمله به استحکامات و موانع آبی دشمن برای رسیدن به ساحل مقابل و آزادسازی آن بود، با جزئیات تشریح کرد.

پس از آتش تهیه که با مشارکت هواپیماهای جنگی، بالگردهای پشتیبانی، موشک های عملیاتی زمین به زمین، توپخانه و راکت انداز انجام شد، حمله آغاز و یگان های خط مقدم اقدام به پیشروی کرده و با پوشش شدید آتش پشتیبانی، به سمت موانع آبی دشمن فرضی حرکت و مواضع دشمن در ساحل دریاچه را منهدم کردند تا پیشروی نیروهای اصلی آغاز شود و آنها دشمن را درهم کوبیدند.

احداث پل توسط واحدهای مهندسی ارتش سوریه و عملیات هلی برن نیروها و تخلیه مجروحان با بالگرد، انهدام بالگردها و موشک های دشمن فرضی از دیگر محورهای این مانور نظامی بود.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز