۲ مرداد ۱۴۰۱
کپی شد!

موسوی خطاب به رژیم صهیونیستی؛

خاک جمهوری آذربایجان جای توطئه و شیطنت علیه ایران نیست

خاک جمهوری آذربایجان جای توطئه و شیطنت علیه ایران نیست

سید عباس موسوی سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان خطاب به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: خاک جمهوری آذربایجان جای توطئه و شیطنت علیه ایران نیست.

به گزارش نگاه نو، سید عباس موسوی در مصاحبه با خبرگزاری صدا وسیما با اشاره به شیطنت‌های اخیر علیه روابط ایران و جمهوری آذربایجان گفت: همه می‌دانیم که برخی رژیم‌ها و دولت‌ها چه در منطقه و چه فرامنطقه، مخالف روابط گرم و برادرانه میان همسایگان بویژه ایران و جمهوری آذربایجان هستند. آن‌ها نفع خود را در تنش دائمی میان دو همسایه برادر و مسلمان می‌دانند.

وی افزود: خوشبختانه این هوشیاری همواره در بین مقامات عالیرتبه دو کشور وجود داشته و سعی کردند به موقع وارد عمل شوند و توطئه‌ها را خنثی کنند. مردمان ایران و آذربایجان روابطی دلی و عاطفی دارند و عامل دین و مذهب و فرهنگ و تاریخ مشترک آن‌ها را به هم پیوند داده است. همین موضوعات خوشایند برخی، از جمله عوامل رژیم صهیونیستی نیست. دو کشور ایران و آذربایجان همواره به تمامیت ارضی و حاکمیت ملی یکدیگر احترام گذاشته اند.

سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان با اشاره به توسعه روابط دو کشور در ماه‌های اخیر گفت: در طول دو ماه اخیر شاهد رفت و آمد بیش از ۱۲ هیات بلند پایه میان دو کشور بودیم که برای تقویت روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و امنیتی به تهران و باکو سفر کرده اند. همیشه بعد از این فعالیت‌ها برای گرم شدن روابط، منتظر اخلالگری و تخریبگری برخی عوامل ثالث بودیم و هستیم. اما دو کشور تصمیم و اراده بالای سیاسی دارند که به اخلاگری‌ها گوش ندهند.

وی با اشاره به توییت‌های فتنه جویانه‌ سفیر رژیم صهیونیستی در باکو افزود: سفیر رژیم صهیونیستی هم بچه است و کار‌های بچگانه می‌کند، ولی باید بداند در کجا دارد شیطنت و تفرقه افکنی می‌کند و خاک جمهوری آذربایجان در هیچ سطحی جای توطئه و شیطنت علیه ایران نیست، مطمئن هستم این موضوع بار‌ها به سفیر رژیم گوشزد شد و باز هم خواهد شد.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز