۳۱ شهریور ۱۴۰۱
کپی شد!

#به_قلم_سردبیر

هدف، سوریه سازی ایران است

هدف، سوریه سازی ایران است

خبری شگفتی ساز و شوکه کننده در رسانه ها منتشر شد. دختری جوان پس از بازداشت توسط پلیس امنیت اخلاقی در مرکز آموزشی پلیس درگذشت.

کنش و رفتار طبیعی نسبت به این خبر، کسب اطلاع دقیق و صحیح از طرق رسمی است. هنوز اخبار دقیق منتشر نشده بود که ناگهان موج اخبار کذب و تحریک کننده توسط رسانه‌های بین المللی آغاز شد و همزمان با آن برخی عناصر سیاسی مسئله دار با گذشته‌ی تیره و تار شروع به اعلام موضع و اهانت به دستگاه پلیس نمودند.

این هجمه هماهنگ کمی تردید‌ها را برانگیخته بود که ناگهان با فوت خانم مهسا امینی که در کما بسر می برد، موج خشونت کلامی توسط برخی سیاسیون که در انتخابات های گذشته موفق به جلب رای مردم نشده بودند و سلبریتی های حامی آنها شدت گرفت. رسانه‌های اپوزیسیون با مشاهده شرایط مناسب برای موج سواری وارد کار شدند تا جایی که یکی از عناصر اصلی حزب کومله در گفتگو با شبکه بی بی سی فارسی ناخواسته اعتراف نمود، از زمان و مکان فوت خانم مهسا امینی از قبل آگاه بوده اند و امکان برنامه ریزی و سازماندهی داشته اند. این اعتراف نشان می دهد ممکن است حزب کومله برای نقش آفرینی در پروژه سوریه سازی ایران یعنی تجزیه کشور، یک دختر جوان کرد را قربانی اهداف خود نموده باشد و این موضوع باید برای خانواده داغدار مهسا امینی تبیین شود.

در روزهای گذشته علاوه بر بایدن رئیس جمهور آمریکا و لاپید نخست وزیر رژیم غیرقانونی و جعلی اسرائیل، بسیاری از بازیگران بین المللی با برجسته سازی اخبار کذب و شایعات در ایران، نگران حقوق زنان و بشر در ایران شده و از افراد آشوبگر حمایت نموده اند. این در حالیست که اوضاع حقوق زنان در آمریکا آنچنان است که طبق گزارش‌های رسمی سازمان ملل متحد، از هر شش زن در آمریکا، یک نفر به زور تاکنون مورد تجاوز قرار گرفته است. تصاویر و فیلم های منتشر شده از خشونت سیستماتیک پلیس آمریکا علیه زنان بسیار در دسترس بوده و بارها در جهان به موضوع اصلی تبدیل شده است.

در حال حاضر دیگر موضوع حقوق زنان یا اعتراض به فوت خانم امینی به فراموشی سپرده شده و جبهه صد تکه ضدانقلاب خارج از کشور پا را از این فراتر نهاده و فرمان قتل نیروهای امنیتی را صادر کرده و در حال تقسیم کشور بین خود می باشند.

هدف اصلی دشمنان ایران، تجزیه ایران به سبک سوریه است. البته جمهوری اسلامی با حمایت از محور مقاومت از تجزیه سوریه جلوگیری کرد و داعش را با رشادت های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم در منطقه نابود کرد. قطعا ایران مقتدر اجازه نخواهد داد این خیال واهی به واقعیت تبدیل شود.

دکتر محمدعلی صنوبری
سردبیر خبرگزاری نگاه‌نو

 

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز