۲۱ شهریور ۱۴۰۱
کپی شد!

رسانه ها خبر دادند؛

طرح امنیتی خدماتی ستاد عملیات مشترک عراق برای اربعین

طرح امنیتی خدماتی ستاد عملیات مشترک عراق برای اربعین

فرماندهی عملیات مشترک عراق از طرح امنیتی - خدماتی این ستاد برای همه عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش نگاه نو به نقل از میدل ایست نیوز، سرلشکر «تحسین الخفاجی» سخنگوی ستاد عملیات مشترک عراق در همین راستا اعلام کرد که دو ستاد کنترل در دو نجف اشرف و بابل برای تامین امنیت زائران اربعین افتتاح شده است و برنامه زیارت اربعین همه عتبات عالیات را شامل می‌شود.

وی با بیان این که این فرماندهی به زودی برنامه‌های امنیتی – خدماتی ویژه زیارت اربعین را آغاز خواهد کرد، افزود: «نیروهای شرکت کننده علاوه بر اجرای طرح امنیتی و ایجاد حلقه های امنیتی، کارهای اطلاعاتی زمینی و هوایی را نیز فراهم کرده‌اند».

سرلشکر الخفاجی با اشاره به این که «طرح خدمات زیارتی، تمام وزارتخانه های دولتی را بسیج کرد»، گفت: «برخی اقدامات برای تامین امنیت و تسهیل تردد زائران کربلای معلی انجام شده است».

وی با اشاره به اینکه این ستاد در محاسبات برنامه خود عتبات عالیات در شهرهای مقدس کاظمین، کربلا، نجف و سامرا را قرار داده‌اند و در آنجا اقدامات امنیتی و خدماتی انجام می‌شود، افزود: «نیروهای امنیتی ما در همه مناطق حضور دارند».

سخنگوی ستاد عملیات مشترک گفت که نیروهای مهندسی نظامی پل‌های پیاده نظام اضافی، یکی در نعمانیه و دیگری در المسیاب، ساخت و دو مقر کنترل یکی در نجف و دیگری در بابل را افتتاح کرد، توضیح داد: «نیروهای ما در انتقال زائران مشارکت می‌کنند».

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز