۲ شهریور ۱۴۰۱
کپی شد!

حشد شعبی:

آمادگی دفاع از تمامی نهادهای حکومت را داریم

آمادگی دفاع از تمامی نهادهای حکومت را داریم

سازمان حشد شعبی عراق با تاکید بر اینکه طرفی در بحران کنونی عراق نخواهد بود، آمادگی خود برای حفاظت از نهادهای حکومت را اعلام کرد.

به گزارش نگاه نو، حشد شعبی در بیانیه ای با اشاره به نزدیک شدن به اربعین امام حسین (ع) و مشارکت در تامین امنیت آن در کنار سایر نیروهای امنیتی، اعلام کرد حشد شعبی اهتمام دارد طرفی در بحران سیاسی کنونی در عراق نباشد اما خود را ملزم به حفاظت از آرامش جامعه و دفاع از حکومت و جلوگیری از فروپاشی اساس آن و حفاظت از قانون اساسی می داند.

حشد شعبی با بیان اینکه تحولات اخیر در عراق را که آخرین آن محاصره شورای عالی قضایی بود، از نزدیک دنبال می کند، آمادگی خود برای دفاع از نهادهای حکومت و در راس آن دستگاه قضایی و پارلمان و نظام سیاسی و قانون اساسی را اعلام کرد و از دولت پیشبرد امور خواست با جدیت به مسئولیت خود در حفاظت از نهادهای حکومت بپردازد.

سازمان حشد شعبی، فرماندهان ستاد عملیات حشد شعبی و به ویژه فرماندهی ستاد عملیات سامراء را به پایبندی به وظایف خود در حوزه های استحفاظی و عدم ورود به درگیری سیاسی فراخواند و اعلام کرد که با متخلفان برخورد خواهد کرد.

حشد شعبی در پایان به ملت عراق وعده داد مدافع آنها و امنیت عراق باقی بماند و در کنار نیروهای مسلح، ضامن آینده روشن آنها در چارچوب نظام دموکراتیک مبتنی بر قانون اساسی که خونهای ارزشمندی برای آن ریخته شده، باشد.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز