۱۸ مرداد ۱۴۰۱
کپی شد!

در گزارشی اعلام شد؛

۴۲ زخمی در درگیریهای نابلس/ فرمانده گردانهای الاقصی شهید شد

۴۲ زخمی در درگیریهای نابلس/ فرمانده گردانهای الاقصی شهید شد

درگیری مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در نابلس، زخمی شدن ۴۲ فلسطینی و شهادت فرمانده گردانهای الاقصی از آخرین تحولات امروز فلسطین به شما می رود.

به گزارش نگاه نو، منابع خبری فلسطین از درگیری مسلحانه شدید بین مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیستی در شهر نابلس واقع در کرانه باختری خبر دادند.

منابع محلی فلسطین امروز سه شنبه گزارش دادند که صدای انفجارهایی در بخش قدیمی این شهر شنیده شده است. ویدیوهای منتشر شده نیز شنیده شدن صدای تیراندازی از منطقه درگیری را تأیید می‌کند.

عملیات نظامیان رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه با هدف بازداشت «ابراهیم النابلسی» فرمانده گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی فتح و دو نفر از همرزمانانش آغاز شد.

النابلسی مدت‌ها بود که تحت تعقیب ارتش رژیم صهیونیستی قرار داشت و اشغالگران بارها در رسیدن به هدف خود ناکام مانده بودند.

رسانه‌های فلسطینی از افزایش زخمی‌های فلسطینیان در یورش نظامیان رژیم اسرائیل به شهر نابلس خبر دادند. بر اساس این گزارش ۴۲ نفر در این حمله و درگیری زخمی شده‌اند. پیش از این از رسانه‌ها از زخمی شدن ۱۴ نفر در این درگیری‌ها خبر داده بودند. گزارش‌ها از وخامت حال برخی از مجروحان این درگیری حکایت دارد.

ترور فرمانده گردان‌های الاقصی در نابلس

منابع خبری رژیم صهیونیستی از ترور و شهادت ابراهیم نابلسی فرمانده گردان‌های الاقصی وابسته به جنبش فتح در شهر نابلس خبر می دهند.

وزارت بهداشت فلسطین اسامی شهدای نابلس را اعلام کرد که  إبراهیم النابلسی و إسلام صبوح و حسین جمال طه از فرماندهان الاقصی در حمله امروز صهیونیست‌ها به نابلس به شهادت رسیدند.

نظامیان صهیونیست از چند ساعت پیش به شهر نابلس یورش برده و منزل این مبارز فلسطینی را محاصره کرده بودند.

نظامیان صهیونیست از طریق بلندگوها از ابراهیم النابلسی خواسته بودند خود را تسلیم کند.اما وی به همراه دیگر مبارزان جانانه با اشغالگران جنگیدند.

همزمان نیز رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که هواپیماهای رژیم اشغالگر بر فراز آسمان شهر نابلس در کرانه باختری به پرواز درآمده‌اند و بر اساس گزارش‌های خبری، درگیری‌ها در نابلس شدید توصیف شده است که همچنان ادامه دارد.

با این حال ارتش رژیم صهیونیستی امروز یگان‌های ویژه خود را روانه نابلس کرد که به مرگبارترین تسلیحات مجهز بودند.

در ویدیوهای منتشر شده از نابلس، تصاویر دود ناشی از این درگیری‌ها از شهرک‌های قدیمی این شهر به آسمان برخاسته است.

ادامه یورش صهیونیست‌ها و بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری

منابع فلسطینی گزارش دادند که از طریق بلندگوهای مساجد در شهر نابلس واقع در کرانه باختری اشغالی از فلسطینیان دعوت شده به خیابان‌ها آمده و به مقابله با نظامیان صهیونیست بپردازند.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز