۱۷ مرداد ۱۴۰۱
کپی شد!

در یک نشست خبری در تهران؛

النخاله: رژیم صهیونیستی به دنبال آتش بس بود و ما پیروز شدیم

النخاله: رژیم صهیونیستی به دنبال آتش بس بود و ما پیروز شدیم

زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی در نشست خبری خود در تهران، درباره آتش بس اخیر با رژیم صهیونیستی گفت: به مردم فلسطین که اکنون با تجاوز صهیونیستها روبرو هستند و بر استقامت آنها درود میفرستم.

به گزارش نگاه نو، وی در ابتدا از طرف هایی که برای تحقق این آتش بس یاری کردند، تشکر کرد و گفت: از وزیران خارجه ایران و قطر و رئیس پارلمان لبنان تشکر می‌کنم.

وی در ادامه گفت: ملت فلسطین و به ویژه سرایا القدس، توانستند دستاورد بزرگی در برابر دشمن صهیونیست کسب کنند.

النخاله ادامه داد: جنبش جهاد اسلامی برای دفاع از وحدت ملت فلسطین و رویارویی در عرصه های مقاومت پا به عرصه وجود گذاشت و ثابت و استوار باقی می ماند و دیدید که چگونه سرایا القدس توانست امتیازات بزرگی را به دست آورد.

وی افزود: ۵۸ شهرک صهیونیست نشین به طور همزمان زیر آتش راکت‌های سرایا القدس قرار داشت و اشغالگران نتوانستند هیچ یک شروط خود را بر ما تحمیل کنند.

النخاله گفت: این پیروزی را به تمام ملت هایی که در کنار ملت فلسطین ایستادگی کردند، تقدیم می کنم.

وی تاکید کرد، در برابر شهدا سر تعظیم فرود می‌آورم و به مردم فلسطین و ملت‌های عرب و اسلامی که با ما همبستگی کردند درود می‌فرستم.

دبیرکل جهاد اسلامی با بیان اینکه این جنبش برای وحدت فلسطین به وجود آمده است تاکید کرد که نهضت جهاد اسلامی پایدار و قویتر از همیشه باقیمانده است.

وی با اشاره به اینکه اشغالگران نمیتوانند هیچ شرط و شروطی برای ما تعیین کنند گفت: رژیم صهیونسیتی برای آزادی شیخ بسام السعدی و خلیل العواده تحت فشار مقاومت قرار داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی بود که به دنبال آتش بس بود تاکید کرد، ما آزادی السعدی و العواده را شرط آتش بس تعیین کردیم.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز