۱۵ مرداد ۱۴۰۱
کپی شد!

در گفتگو با مقامات فلسطین مطرح شد؛

گزارش اختصاصی خبرنگار نگاه نو از غزه


خبرنگار نگاه نو از غزه با شماری از مقامات فلسطین از جمله سخنگوی جنبش جهاد اسلامی درخصوص آخرین تحولات نوارغزه به گفتگو پرداخت.

به گزارش نگاه نو،  سخنگوی جهاد اسلامی و سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین و نیز یک عضو ارشد جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در گفتگو با خبرنگار نگاه نو به بررسی آخرین تحولات شب گذشته و امروز غزه پرداختند.

طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نگاه نو از غزه با اشاره به واکنش شدید گروه‌های فلسطینی به حملات شب گذشته و امروز رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن تیسیر الجعبری یکی از فرماندهان سرایا القدس گفت: ما حرف خود را در میدان خواهیم زد و تمامی تلاش ها را بر روی این موضوع متمرکز خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مسئولیت کامل رویدادهای دیشب و امروز را باید بر عهده بگیرد گفت که هیچ سخنی از میانجیگری و وساطت وجود ندارد.

طلال ابو ظریفه یک عضو ارشد جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز گفت که بیانیه های محکومیت و تقبیح کافی نیست.

وی ادامه داد که ما نیازمند اقدامات عملی هستیم که رژیم صهیونیستی را مورد مواخذه و مجازات قرار دهد.

خبرنگار نگاه نو، همچنین درباره آخرین وضعیت زخمی ها و شهدا و نیز بیمارستان های غزه با سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفتگوی اختصاصی انجام داد.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسسطین با اشاره به آخرین آمار شهدای فلسطینی که در میان آنها یک کودک خردسال و یک زن میانسال نیز دیده می شود گفت که اوضاع در غزه نسبت به قبل وخیم تر است به دلیل این که همچنان در محاصره رژیم صهیونیستی به سر می برد.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز