۱ مرداد ۱۴۰۱
کپی شد!

توسط کاربران تونسی اعلام شد؛

کمپین «حرکت میلیونی علیه سازش» در تونس

کمپین «حرکت میلیونی علیه سازش» در تونس

کاربران تونسی به منظور اعلام مخالفت با هر نوع سازش با رژیم صهیونیستی در منطقه، کمپینی را با شعار «حرکت میلیونی علیه سازش» در توییتر و فیسبوک و دیگر شبکه های اجتماعی راه اندازی کرده و اعلام جرم علیه سازش با رژیم صهیونیستی را یک وظیفه ملی و انسانی دانستند.

به گزارش نگاه نو، شماری از گروه ها در تونس و چند کشور عربی در این کمپین با شعار «تونسی ها علیه سازش» شرکت کرده و از آزادگان جهان اعم از علما و روشنفکران و صاحب نظران از همه گرایش ها خواسته اند از حقوق ملت فلسطین دفاع کنند.

یکی از این کاربران به نام یحیی محمد به العهد گفت که این حرکت اجتماعی و مدنی علیه هر نوع سازش با رژیم صهیونیستی، با جدیت در سراسر تونس دنبال می شود.

وی خاطرنشان کرد که دانشجویان و دیگر جوانان نقش مهمی در ترویج فرهنگ مقاومت در میان همه ملت های عربی و اسلامی منطقه دارند.

«سامیه رمان» نویسنده و شاعر تونسی هم گفت که برخی جشنواره ها و تحرکات در مغرب عربی در راستای روابط با شبکه های صهیونیستی برگزار می شوند که باید در مقابل همه آنها ایستاد.

وی تصریح کرد که باید در مقابل هر گونه حرکت نفوذی صهیونیست ها – که جوامع ما را تهدید می کند – و در مقابل هر نوع سازش از طریق آگاه سازی بایستیم.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز