۳۰ خرداد ۱۴۰۱
کپی شد!

مقامات تل آویو خبر دادند؛

حمله سایبری به آژیرهای هشدار در رژیم صهیونیستی

حمله سایبری به آژیرهای هشدار در رژیم صهیونیستی

اداره ملی سایبری رژیم صهیونیستی در پی وقوع یک حمله سایبری و به صدا درآمدن بی دلیل آژیرهای هشدار خطر رژیم صهیونیستی در قدس، مدعی شده است که ایران پشت پرده نقص در این سامانه‌ها است.

به گزارش نگاه نو، در پی حمله سایبری، سامانه‌های آژیرهای هشدار رژیم صهیونیستی دچار نقص فنی شد و در نتیجه آژیرهای هشدار خطر تل‌‌آوی در سراسر قدس و ایلات برای مدت طولانی به صدا درآمده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) تأیید کرد آژیرهای هشدار حمله موشکی که عصر یکشنبه در بخش‌هایی از قدس و ایلات فعال شد، ممکن است ناشی از یک حمله سایبری باشد.

عصر گذشته، آژیرهای هشدار خطر حمله موشکی در سراسر «تل بیوت»، «قطمون» و «بیت هاکرم» و ایلات برای حدود یکساعت بدون وقفه فعال شده بود و علت آن نقص فنی در این سامانه اعلام شده است که البته دلیل اصلی آن هنوز نامشخص است.

«یائیر گولان» معاون سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی صبح روز دوشنبه در گفت‌وگو با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با اتهام‌زنی به جمهوری اسلامی گفت که تل‌آویو خود را برای تلاش‌های ایران برای ضربه زدن به رژیم صهیونیستی از طریق جنگ سایبری آماده می‌کند.

یکی از نمودهای ناامنی در سرزمین‌های اشغالی حملات سایبری هستند؛ رژیم صهیونیستی علی‌رغم تمام ادعاهای خود درخصوص توان سایبری و به‌کارگیری متخصصان، از ناامنیِ محض در این حوزه رنج می‌برد. گستره و تاثیرگذاری حملات سایبری اخیر علیه رژیم صهیونیستی به قدری بزرگ بوده که به چالش امنیتی و حتی موجودیتی تل‌آویو تبدیل شده است. چالش حملات سایبری علیه رژیم اشغالگر طی سه سال اخیر حادتر شده است؛ به گونه‌ای که مقامات و کارشناسان آن، حمله از هر گروه و در هر کشوری را بعید نمی‌دانند و از ترسی نهادینه‌شده رنج می‌برند.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز