۲۰ خرداد ۱۴۰۱
کپی شد!

کشته شدن ۳ نفر بر اثر تیراندازی در مریلند

کشته شدن ۳ نفر بر اثر تیراندازی در مریلند

  آمریکا اعلام کرد که بر اثر تیراندازی در داخل یک کارخانه تولیدی در مریلند، دستکم سه نفر کشته و یک نیروی پلیس مجروح شدند .

پلیس آمریکا گزارش داد: این تیراندازی در داخل کارخانه “کلمبیا ماشین شاپ” اتفاق افتاده است که در زمینه تولید کالاهای مهندسی فعالیت دارد.

مقامات گفتند که یک پلیس ایالتی مریلند پس از درگیری با تیرانداز جراحت جزئی دیده است، با این حال آنها اشاره ای به وضعیت فرد تیرانداز نکرده اند.

پلیس اعلام کرده است که مظنون دیگر تهدیدی برای جامعه نیست و پلیس بزرگراه تمام خطوط مسیر ۶۶ مریلند را بسته اند.

قانون اجازه حمل سلاح یکی از قوانین مورد مناقشه در آمریکا است. عده بسیاری از مردم خواستار اعمال کنترل و محدودیت‌های شدیدتر در زمینه فروش سلاح هستند و عده‌ای دیگر معتقدند هیچ قانونی نباید حق آمریکایی‌ها برای حمل سلاح را به خطر بیندازد.

با گذشت تنها دو هفته از تیراندازی مرگبار در مدرسه ای در تگزاس که به کشته شدن ۱۹ دانش آموز و دو نفر از کادر مدرسه منجر شد، وقوع بیش از ۶۵۰ مورد حادثه تیراندازی در ۴۳ ایالت، به کشته شدن ۷۳۰ نفر در آمریکا منجر شده است.

داده‌های آرشیو خشونت با اسلحه آمریکا نشان می‌دهد که تیراندازی‌ها در آمریکا از زمان قتل عام کودکان در تگزاس هر روز رخ داده است. نرخ روزانه تیراندازی دسته جمعی در آمریکا به بیش از ۲.۴ حادثه در روز رسیده است.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز