۱۷ خرداد ۱۴۰۱
کپی شد!

افشاگری مجتهد درباره عادی سازی روابط ریاض و تل آویو

افشاگری مجتهد درباره عادی سازی روابط ریاض و تل آویو

 افشاگر اسرار دربار سعودی اعلام کرد که محمد بن سلمان گام تازه ای برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده است.

به گزارش نگاه نو، کاربری مجتهد، افشاگر مشهور سعودی در صفحه توییتر خود اعلام کرد که یک دفتر بزرگ برای ترویج عادی‌سازی روابط  با رژیم صهیونیستی توسط « سعود القحطانی» مشاور سابق دربار سلطنتی عربستان سعودی و به دستور «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی  اداره می‌شود.

حساب کاربری مجتهد در ادامه افزود: این دفتر ۱۲ نفر از ملیت‌های عرب را استخدام  کرده و بودجه پایه آن سالانه ۴ میلیون دلار است.

سعود القحطانی در قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد سعودی  دست داشته است که وی پس از محمد بن سلمان دومین مرد عربستان است که تقریبا در نیمی از امور دولتی نفوذ دارد و در دادسرای عمومی نیز مداخله می‌کند.

مجتهد در توییت‌های خود نوشت: به نظر می‌رسد برخی مقامات امنیتی ، رسانه‌ای ، قضایی ، امور خارجه و همچنین اقتصادی معتقدند که سعود القحطانی می‌تواند به طور کامل در امورات کشور مداخله کند و این مقامات اکنون بدون اجازه محمد بن سلمان مستقیماً با او مذاکره می‌کنند.

رسانه‌های صهیونیست همچنان درباره پیشرفت در روابط عربستان و رژیم صهیونیستی به طور روزانه گزارش می دهند و در همین راستا، یک روزنامه اسرائیلی  اخیرا فاش کرد که عربستان سعودی در آستانه بازگشایی گسترده حریم هوایی خود به روی پروازهای خطوط هوایی اسرائیل است.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز