۵ خرداد ۱۴۰۱
کپی شد!

هشدار سیدحسن نصرالله به رژیم صهیونیستی

هشدار سیدحسن نصرالله به رژیم صهیونیستی

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نسبت به هر گونه اقدام علیه مسجدالاقصی و قبه الصخره هشدار داد.

به گزارش نگاه نو، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله گفت: «در روزهای آینده ممکن است اتفاقاتی در فلسطین رخ دهد و ممکن است این اتفاقات به حد یک انفجار بزرگ برسد. راهپیمایی پرچم اسرائیلی‌ها یک اقدام تحریک‌آمیز بزرگ است و ما شاهد فراخوان‌هایی برای تخریب قبه‌الصخره بودیم. مقاومت فلسطین درباره واکنش اتفاق‌نظر دارد و شاید امور به حد انفجاری بزرگ در داخل فلسطین برسد.»

سید حسن نصرالله هشدار داد: «هرگونه اقدام علیه مسجدالاقصی و قبه‌الصخره منطقه را بر هم خواهد زد. این اتفاق هر انسان آزاده و شرافتمندی را تحریک می‌کند. اصرار بر تعرض به مسجد الاقصی و مقدسات شهر قدس، منجر به انفجاری بزرگ در منطقه خواهد شد و نتایج ناخوشایندی در پی خواهد داشت. دشمن در وضعیتی بحرانی به سر می‌برد و با چنددستگی شدید در داخل مواجه است.»

دبیرکل حزب‌الله همچنین تأکید کرد: «دشمن کاری نکند که برای موجودیت موقتش نتایج فاجعه‌باری رقم بخورد. از شما می‌خواهم که حواستان به آنچه در اطرافمان رخ می‌دهد، باشد و برای آن آمادگی داشته باشید. پیامدهای خطرناکی برای منطقه در پی خواهد داشت و البته این بستگی به حماقت دشمن دارد.»

سید حسن نصرالله افزود: «از رزمایش بزرگ اسرائیل تنها حدود یک هفته باقی مانده و ما همچنان در وضعیت آماده‌باش و آمادگی کامل قرار داریم. من به عزیزان و برادران مجاهد مقاومت در مرزها به خاطر صبر و جهادشان درود می‌فرستم.»

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز