۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
کپی شد!

«طارق سلمی» در گفتگو با نگاه نو؛ ملت فلسطین هرگز از آرمان خود عقب نشینی نخواهد کرد

«طارق سلمی» در گفتگو با نگاه نو؛ ملت فلسطین هرگز از آرمان خود عقب نشینی نخواهد کرد

طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگوی اختصاصی با نگاه نو اظهار داشت که مقاومت و ملت فلسطین هرگز از آرمان خود عقب نشینی نخواهد کرد. مقاومت و مردم فلسطین که صاحب اصلی سرزمین هستند.

وی با اشاره به اقدامات روز جمعه رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی و نیز خشونت شهرک‌نشینان گفت که مقاومت و مردم فلسطین که صاحب اصلی سرزمین هستند در برابر هرگونه اقدامات رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد.

وی ادامه داد که ملت فلسطین و مقاومت روز جمعه پیام خود را به رژیم م صهیونیستی ارسال کرد که هرگز از خواسته‌ها و آرمان خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد: اسرائیل از این به بعد می بایست در تمامی رفتارهای خود بازنگری کند و نگران واکنش قدرتمند مقاومت باشد.

دهها شهرک نشین صهیونیست روز جمعه در سالگرد اشغال فلسطین حرمت مسجدالاقصی را هتک کردند و وارد آن شدند.

نظامیان صهیونیست همچنین به نگهبانان مسجدالاقصی یورش بردند و هم زمان شمار زیادی از صهیونیستها برای انجام مناسک یهودی وارد این مکان مقدس شدند.

این اقدام هتاکانه صهیونیستها با واکنش مقامات و گروههای فلسطینی مواجه شد. حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس در این رابطه اظهار داشت: آنچه در صحن های مسجدالاقصی رخ داد و نگهبانان با نظامیان صهیونیست مقابله کردند، یک عملیات قهرمانانه واقعی بزرگ است که توطئه های اشغالگران را به شکست می کشاند.

وی خاطرنشان کرد: مسجدالاقصی اسلامی، عربی و فلسطینی بوده و خواهد بود.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز