۱۴ مهر ۱۴۰۳
کپی شد!

در گزارشی اعلام شد؛

عملیات وعده صادق ۲ و پیوست‌های دیپلماتیک آن

عملیات وعده صادق ۲ و پیوست‌های دیپلماتیک آن

صبر استراتژیک، عملیات وعده صادق 2، سفر رئیس‌جمهور به قطر، اقامه نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب و در نهایت سفر وزیر خارجه به لبنان، قطعاتی از پازلی است که تصویری اطمینان‌بخش از نحوه کنشگری جمهوری اسلامی ایران در ماه‌ها و هفته‌های اخیر می‌سازد.

به گزارش نگاه نو، ویدیویی دو دقیقه‌ای از فرود یک هواپیما در کرانه دریای مدیترانه، طی روزهای اخیر، رکوردار بازدید در سایت‌های مربوط به جنگ روانی است.

صبر استراتژیک، عملیات وعده صادق ۲، سفر رئیس‌جمهور به قطر، اقامه نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب و در نهایت سفر وزیر خارجه به لبنان، قطعاتی از پازلی است که تصویری اطمینان‌بخش از نحوه کنشگری جمهوری اسلامی ایران در ماه‌ها و هفته‌های اخیر می‌سازد.

عباس عراقچی وزیر خارجه هم به فاصله چند ساعت پس از بمباران فرودگاه بیروت، روی باند این فرودگاه تصریح کرد که برای گفتگو و ارائه کمک‌های انسان‌دوستانه ایران به لبنان به این کشور سفر کرده است.

هواپیمای جمهوری اسلامی ایران درحالی در فرودگاه بیروت به زمین نشست که دانیل هاگاری سخنگوی ارتش اسرائیل تهدید کرده بود هر پروازی به سمت بیروت را هدف قرار خواهد داد.

تل‌آویو پس از حملات سنگین به جنوب بیروت و اعلان جنگی عمومی با لبنان درصدد است تا تمام راه‌های ارتباطی این کشور با خارج و به ویژه جمهوری اسلامی ایران را مسدود و محدود کند و سفر عراقچی به نوعی این هدف را ناکام گذاشته و مسیر را برای ارتباط با لبنان باز نگه داشته است.

سفر به بیروت در جنگی‌ترین روزهای خاورمیانه و در حالی که بسیاری از مسئولان و حتی فرماندهان اسرائیل همچنان در پناهگاه‌های امن خود به سر می‌برند، نشانه آشکار این مهم است که این جغرافیا، خانه ایران است و زمان و مکان حضور در بخش‌های مختلف این خانه به تصمیم ایران بستگی دارد.

در روزهایی که رژیم صهیونیستی و دستگاه روانی-رسانه‌ای این رژیم در تقلایی پایان‌ناپذیر مقامات عالی ایران را تهدید به ترور می‌کردند، رهبر معظم انقلاب نماز جمعه سیزدهم مهر ماه را در حضور میلیون‌ها تهرانی و در نهایت صلابت و آرامش اقامه کردند.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز