۲۱ شهریور ۱۴۰۳
کپی شد!

تحلیلگر عراقی در گفتگو با نگاه نو؛

آمریکا از تمام توان رسانه ای خود برای تحریف سفر پزشکیان به عراق استفاده کرد

آمریکا از تمام توان رسانه ای خود برای تحریف سفر پزشکیان به عراق استفاده کرد

«سلام عادل» تحلیلگر ارشد عراقی در گفتگو با نگاه نو اظهار داشت: آمریکا از تمام توان رسانه ای خود برای تحریف سفر پزشکیان رئیس جمهور ایران به عراق استفاده کرد.

به گزارش نگاه نو، سلام عادل رئیس مرکز اطلاعات و تحلیل و تحلیلگر ارشد عراقی با اشاره به سفر امروز مسعود پزشکیان رئیس جمهور اسلامی ایران به عراق گفت: آمریکا از تمام توان رسانه ای خود برای تحریف سفر پزشکیان به عراق استفاده کرد.

وی با اشاره به روابط عمیق دو کشور ایران و عراق افزود: عراقی ها در داخل ایران احساس امنیت و احترام می کنند. روابط عراق و ایران راه را برای یک بازار و نظام مشترک شرقی هموار می کند.

او افزود: همکاری عراق و ایران باعث ناراحتی آمریکا می شود. این تحلیلگر عراقی ادامه داد: حضور صهیونیست ها در اربیل ملموس و شناخته شده است و تاثیر و بازتاب های خود را دارد. حضور رژیم صهیونیستی در منطقه امنیت ملی عراق و ایران را هدف قرار می دهد.

این تحلیلگر ارشد عراقی تصریح کرد: ۱۰۰ هزار دانشجوی عراقی در دانشگاه های ایران تحصیل می کنند. وی درباره دخالت آمریکا در عراق گفت: چهره آمریکا در عراق زشت، جنایتکار و متکبرانه است. آمریکا «یک دهم» آنچه ایران ارائه کرده بود به عراق نداد. عراق، دموکرات ها و جمهوری خواهان را محاکمه کرده و از آنها سودی نخواهد برد. وی ادامه داد: عراق جز تحقیر، از آمریکا چیزی دریافت نکرده و آمریکا مسئول بحران های امنیتی و اقتصادی عراق است

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز