۱۳ شهریور ۱۴۰۳
کپی شد!

وزیر خارجه اسبق لبنان در گفتگو با نگاه نو:

نتانیاهو به دنبال گسترش دامنه جنگ در خارج از مرزهای اشغالی است

نتانیاهو به دنبال گسترش دامنه جنگ در خارج از مرزهای اشغالی است

عدنان منصور وزیر خارجه اسبق لبنان در گفتگو با نگاه نو اظهار داشت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال گسترش دامنه جنگ در خارج از مرزهای اشغالی است.

به گزارش نگاه نو، عدنان منصور وزیر خارجه اسبق لبنان با اشاره به رویکرد وحشیانه و سردرگم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و تلاش وی برای گسترش دامنه جنگ به لبنان و کرانه باختری گفت که شخص نتانیاهو برای تضمین حیات سیاسی خود و برای فرار از چالش‌های داخلی جامعه صهیونیستی به دنبال گسترش دامنه جنگ است.

وی ادامه داد: البته نباید شرایط سیاسی آمریکا و وضعیت دونالد ترامپ در انتخابات آینده را در شدت گرفتن تنش در منطقه نادیده گرفت.

ترامپ و نتانیاهو تلاش می‌کنند تا از خشونت و گسترش دامنه درگیری در منطقه به عنوان یک برگ برنده برای عرصه سیاسی و پیروزی در انتخابات استفاده کنند.

وزیر خارجه اسبق لبنان افزود: هدف نتانیاهو از ایجاد تنش جدید در کرانه باختری، همان غزه‌سازی کرانه باختری است چرا که ارتش اسرائیل با وجود کشتار جمعی در غزه و کشتار کودکان و زنان بی‌گناه اما هیچ دستاورد نظامی و سیاسی برای جامعه صهیونیستی نداشته است و همچنان در باتلاق غزه گرفتار است.

عدنان منصور گفت: مقاومت لبنان و دبیرکل آن با حکمت و دوراندیشی، تمامی تحولات را رصد می‌کنند و به یقین در زمین اسرائیل و نتانیاهو بازی نخواهند کرد و در عین حال با ایجاد یک بازدارندگی اجازه ماجراجویی اسرائیل در جنوب لبنان را نخواهند داد.

عدنان منصور اظهار داشت: لبنان امروز لبنان سال ۱۹۸۲ نیست که اسرائیل تا مرکز بیروت را با خیالی آسوده و بدون واکنش و بدون کمترین مقاومتی اشغال کند. اسرائیل امروز در دیوارهایی که به دور خود برای تامین امنیت ایجاد کرد، محاصره شده است و دیگر چیزی به نام عمق امنیتی برای رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز