۲۸ تیر ۱۴۰۳
کپی شد!

کرملین:

دوران ترامپ دستاوردی برای روسیه نداشت

دوران ترامپ دستاوردی برای روسیه نداشت

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در اظهاراتی که به تازگی مطرح کرده است، بر این موضوع تاکید کرد که دوران ریاست‌جمهوری ترامپ در سال‌های 2017 تا 2021 برای روسیه بدون هیچ دستاوردی بوده است.

به گزارش نگاه نو به نقل از رویترز، پسکوف عنوان کرد: اگرچه دوران ریاست‌جمهوری ترامپ بدون دستاورد خاصی برای روسیه بوده است با این حال یک وجه مثبت آن دوران این بود که میان آمریکا و روسیه گفت‌وگو وجود داشت. چیزی که به خودی امری مثبت محسوب می‌شد.

دیمیتری پسکوف این اظهارات را در جریان یک کنفرانس خبری با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره اظهارات ترامپ در رابطه با روابط کاری‌اش با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه مطرح کرد.

پسکوف در بخش دیگری از اظهاراتش اینطور بیان کرد: در پاسخ به این سوال که ترامپ و پوتین با هم کنار خواهند آمد یا نه باید بگویم که در دوران ترامپ هیچ اتفاق خوبی برای روسیه نیفتاد.

سخنگوی کاخ کرملین روسیه با اشاره به محدودیت‌های دوران ریاست‌جمهوری ترامپ برای مسکو عنوان کرد: در آن دوران برعکس تصورات کنونی، محدودیت‌های بسیار زیادی بر روسیه اعمال شد با این حال میان دو کشور فضای گفت‌وگو وجود داشت و این موضوع را احتمالا می‌توان یک عنصر مثبت ارزیابی کرد.

سخنگوی کاخ کرملین همچنین بر این موضوع نیز تاکید کرد که طرح موضوع ارتباط با روسیه و شخص پوتین مدت‌هاست که در جریان کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مرسوم شده است.

دونالد ترامپ در جریان مصاحبه‌های پیشین خود ادعا کرده که رابطه بسیار خوب و قوی با ولادیمیر پوتین دارد و همچنین مدعی شده در صورت ماندن او در قدرت، جنگ اوکراین آغاز نمی‌شد.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز