۲۶ تیر ۱۴۰۳
کپی شد!

در مصاحبه ای اعلام شد؛

اصرار بایدن برای ماندن در رقابت‌های ریاست‌جمهوری آمریکا

اصرار بایدن برای ماندن در رقابت‌های ریاست‌جمهوری آمریکا

بایدن در مصاحبه اخیر خود، سطح هوشیاری ذهنی‌اش برای ماندن در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری را بسیار بالا توصیف و از تصمیم جدی‌اش برای ماندن در رقابت‌های انتخاباتی صحبت کرد.

به گزارش نگاه نو به نقل از ان بی سی نیوز، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در جریان جدیدترین مصاحبه‌اش از تصمیم خود برای ماندن در رقابت‌های ریاست‌جمهوری دفاع و عنوان کرد بر خلاف انتقاداتی که درباره سلامت شناختی‌اش مطرح می‌شود، ذهن تیزبین و هوشیاری دارد.

اظهارات بایدن در مورد خودش پس از آن مطرح شد که کمپین انتخاباتی‌اش بار دیگر پس از ماجرای ترور نافرجام ترامپ فعالیت خود را از سر گرفته و رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر بر تصمیم خود مبنی بر ماندن در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور پافشاری کرد.

بایدن در مصاحبه با لستر هولت، مجری ان‌بی‌سی نیوز موضع جدی‌تری به خود گرفت و به صراحت اعلام کرد با وجود ابراز نگرانی برخی از رهبران حزب دموکرات در باب شکست وی در انتخابات ریاست‌جمهوری، وی قصد ترک این رقابت‌ها را ندارد.

بایدن در جریان مصاحبه‌اش عنوان کرد: «من پیر شده‌ام اما فقط سه سال از ترامپ بزرگ‌تر هستم. ضمن اینکه ذهن من بسیار فعال است». او همچنین عنوان کرد که نگرانی‌های مردم در مورد سن بالایش را درک می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت که رای‌دهندگان آمریکایی وی را در جریان انتخابات مقدماتی این کشور به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات انتخاب کردند.

این مصاحبه آخرین مورد از اظهارات بایدن در جریان گردهمایی‌ها و رویدادهای انتخاباتی است که پس از عملکرد ضعیفش در جریان مناظره با ترامپ در تاریخ ۲۷ ژوئن انجام شده است.

بایدن در پاسخ به این سوال مجری برنامه که با چه کسی برای ماندن و یا کنار رفتنش از رقابت‌های ریاست‌جمهوری مشورت می‌کند، عنوان کرد «با خودم مشورت می‌کنم و این کار را مدت زیادی است که انجام می‌دهم».

اصرار بایدن برای ماندن در رقابت‌های ریاست‌جمهوری در شرایطی مطرح می‌شود که طبق داده‌های به دست آمده از یک نظرسنجی بیش از ۶۶ درصد از رای‌دهندگان دموکرات در آمریکا تمایل دارند به شخص دیگری به غیر از بایدن رای دهند و در عین حال ۸۰ درصد از رای‌دهندگان دموکرات عنوان کرده‌اند که نگران وضعیت ذهنی و سلامت شناختی بایدن هستند.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز