۲۴ تیر ۱۴۰۳
کپی شد!

در گفتگو با نگاه نو انجام شد؛

سیاستمدار آمریکایی: ترور ترامپ یک نمایشنامه مدیریت شده و تمسخرآمیز بود

سیاستمدار آمریکایی: ترور ترامپ یک نمایشنامه مدیریت شده و تمسخرآمیز بود

آرتور سی. اولیویر سیاستمدار آمریکایی در گفتگوی اختصاصی با نگاه نو اظهار داشت: ترور ترامپ یک نمایشنامه مدیریت شده و تمسخرآمیز بود.

به گزارش نگاه نو، ترور دونالد ترامپ، خبری شوک‌آور بود. اما تاریخ آمریکا نشان می‌دهد که در این کشور ترورهای موفق و نافرجام روسای جمهور و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سابقه داشته است، اما با این وجود و با توجه به شرایط متفاوت انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا و نیز رویکرد ترامپ که می‌توان آن را یک رئیس جمهور بسیار متفاوت از روسای جمهور دیگر آمریکا دانست می‌بایست درباره ترور بیشتر تامل کرد.

آرتور سی. اولیویر سیاستمدار آمریکایی که شهردار یکی از مناطق کالیفرنیا نیز بوده است در گفتگوی کوتاه و اختصاصی با نگاه نو می‌گوید:

ترامپ که بر اساس نظریه مرد دیوانه یا همان خردمندی بی‌خردی ،  ریاست جمهوری آمریکا را برعهده داشت، این بار تلاش می‌کند تا بار دیگر بتواند ریاست جمهوری آمریکا را به دست گیرد اما باید این نکته را در نظر داشت که با توجه به رفتار بایدن و وضعیت سلامتی و روحی و روانی او این بار شانس ترامپ با وجود تهدیداتی که او برای جامعه آمریکا دارد، بیشتر است.

وی ادامه داد با تمامی این شواهد باید به این ترور به دیده شک و تردید نگاه کرد به ویژه اینکه ترامپ به شدت تحت فشار افکار عمومی آمریکا قرار دارد.

این سیاستمدار آمریکایی افزود: به احتمال زیاد این ترور وضعیت ترامپ را در موقعیت بهتری قرار خواهد داد چرا که بیشتر افکار عمومی آمریکا نسبت به پشت پرده رفتار سیاستمداران آگاهی ندارند و تصمیم گیری و رای آنها در انتخابات، اساس تبلیغات و نمایش‌ها و سخنرانی‌ها است.

آرتور سی. اولیویر (Arthur C. Olivier) (متولد ۲۴ اوت ۱۹۵۷) سیاستمدار آمریکایی است. وی شهردار سابق بل فلاور، کالیفرنیا است و در انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا (۲۰۰۰) به عنوان رقیب هری براون کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بود.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز