۲۳ تیر ۱۴۰۳
کپی شد!

در گفتگویی اختصاصی مطرح شد؛

دیدگاه تحلیلگر ارشد سوری درباره نامه رئیس جمهور منتخب ایران به دبیرکل حزب الله لبنان

دیدگاه تحلیلگر ارشد سوری درباره نامه رئیس جمهور منتخب ایران به دبیرکل حزب الله لبنان

دکتر حسن حسن تحلیلگر ارشد سوری اعلام کرد که نامه مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان حاوی نکات و پیام های مهمی است.

به گزارش نگاه نو، دکتر حسن حسن، درباره نامه مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه این نامه دارای پیام‌ها و نشانه‌های بسیار مهمی است، گفت: نخست اینکه این رویا و این دیدگاه تمام کسانی که انتظار یک تغییر اساسی در مواضع ایران نسبت به مقاومت را داشتند از بین برد.

نکته دوم اینکه انقلاب اسلامی ایران یک الگوی ریشه‌دار در جامعه ایرانی است و از تقسیماتی مانند اصولگرا و اصلاح طلب فراتر رفته است.

وی ادامه داد که نامه رئیس جمهور منتخب ایران به سید حسن نصرالله و همچنین مقاومت فلسطین نشان دهنده این است که ایران همچنان با قدرت تمام از مقاومت حمایت می‌کند و همچنین دارای این پیام بود که یکی از مهمترین شاخص‌های دولت آقای پزشکیان حمایت از مقاومت است.

وی ادامه داد: از آنجایی که رژیم صهیونیستی در یک سراشیبی سقوط قرار گرفته است، بنابراین می‌توان گفت که نامه پزشکیان به جز اینکه دارای پیام‌های مهمی است، نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی قطعا شکست خواهد خورد.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز