۸ تیر ۱۴۰۳
کپی شد!

در گزارشی اعلام شد؛

اولین مناظره ترامپ با بایدن؛ چه کسی پیروز بود؟!

اولین مناظره ترامپ با بایدن؛ چه کسی پیروز بود؟!

شبکه سی ان ان اعلام کرد: نزدیک به 70 درصد از بینندگان آمریکایی این مناظره بر این باورند که ترامپ در مناظره علیه بایدن پیروز شد.

به گزارش نگاه نو، جان کینگ، خبرنگار ارشد سی‌ان‌ان، گفت پس از مناظره بایدن و ترامپ، مقام‌های ارشد دموکرات در نظر دارند به کاخ سفید بروند و از بایدن بخواهند از رقابت‌ها کنار برود.

سی‌ان‌ان همچنین به نقل از منابعش گزارش داد دموکرات‌ها معتقدند بعد از عملکرد ضعیف بایدن در مناظره جمعه شب، آنها «دچار یک مشکل جدی شده‌اند.»

ون جونز، مشاور پیشین باراک اوباما، نیز در واکنش به مناظره بایدن و ترامپ گفت احتمالا وقت آن است که بایدن تغییر مسیر بدهد (کنار بکشد) و حزب دموکرات در فرصت باقی مانده تا اجلاس حزب باید چاره‌ای بیندیشد.

کارزار ترامپ پیش از پایان مناظره، رئیس‌جمهور پیشین را برنده این مناظره اعلام کرد درحالیکه همزمان شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان به نقل از منابع خود گزارش کرده که کمپ دموکرات‌ها بعد از عملکرد ضعیف بایدن در مناظره اول به این نتیجه رسیده‌اند که آنها «دچار یک مشکل جدی شده‌اند.»

دیوید اکسلراد، مدیر کمپین و مشاور ارشد اوباما هم بر این باور است که دموکرات ها بعد از این مناظره نگران خواهند بود که آیا بایدن قادر خواهد بود به فرض پیروزی چهار سال دیگر بر کرسی ریاست جمهوری تکیه بزند.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز