۲ تیر ۱۴۰۳
کپی شد!

در گزارشی اعلام شد؛

تشدید سیاست تخریب و حمله به ترامپ از سوی کمپین انتخاباتی بایدن

تشدید سیاست تخریب و حمله به ترامپ از سوی کمپین انتخاباتی بایدن

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا به همراه کمپین انتخاباتی‌اش در جریان رقابت با ترامپ حملات بی‌سابقه‌ای را علیه او انجام می‌دهد.

به گزارش نگاه نو، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و کمپین انتخاباتی‌اش در موضع‌گیری جدیدی جهت حمله به ترامپ، وی را فردی جنایتکار و نژادپرست خوانده که اکنون نیز تحت تاثیر شکست در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۰ دیوانه و به حال خودش رها شده است.

سی‌ان‌ان در گزارشی اظهارات بایدن علیه ترامپ را یکی‌ از ترسناک‌ترین تصاویر عنوان کرده است که بایدن در مورد رقیب انتخاباتی خود در حزب جمهوری‌خواه مطرح می‌کند و عنوان می‌کند، اظهارات مطرح شده به گونه‌ای طراحی شده تا ترامپ را به عنوان چهل و پنجمین رئیس‌جمهور آمریکا به عنوان فردی کاملا ناشایست برای بازگشت به کاخ سفید معرفی کند.

ترامپ با تجاربی مانند دو مرحله استیضاح، یک محکومیت جنایی و تلاش برای برهم زدن انتخابات دور گذشته آمریکا به دلیل برتری بایدن، فرصت زیادی به دموکرات‌ها برای زیر سوال بردن صلاحیتش جهت بازگشت به کاخ سفید داده است.

با این حال، ارقام جدید مربوط به جمع‌آوری کمک‌های مالی اعلام شده از سوی بایدن و حزب دموکرات نشان می‌دهد، ترامپ و تیم انتخاباتی‌اش برای دومین ماه متوالی از رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در جلب حمایت‌های مالی پیشی گرفته‌اند و در موارد بسیاری توانسته‌اند برخی از فرصت‌های مالی بایدن که در انتخابات ۲۰۲۰ عاید وی شده بود را حذف کنند.

بر خلاف تصورات کمپین انتخاباتی بایدن مبنی بر تداوم محبوبیت وی در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در حالی که تنها ۵ ماه تا زمان برگزاری انتخابات در این کشور فرصت باقی مانده است، اعتماد رای‌دهندگان آمریکایی تا حد زیادی به رئیس‌جمهور فعلی از بین رفته است.

تحت تاثیر این موضوع، ستاد انتخاباتی بایدن تلاش‌هایی را جهت برجسته‌سازی نقاط ضعف ترامپ به کار برده است که متعهد شده در صورت پیروزی در انتخابات از قدرتش به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا برای گرفتن انتقام از رقبایش استفاده می‌کند.

اکنون بهترین شانس بایدن برای بالا بردن جایگاهش در میان رای‌دهندگان، مدیریت صحیح اولین مناظره‌ای است که قرار است به زودی با ترامپ داشته باشد. در این راستا، کمپین بایدن در تلاش است تا با ترتیب حملات شدید علیه ترامپ، بر شمار حامیان بایدن جهت ماندن در کاخ سفید بیفزاید.

توجه به این موضوع از آنجایی اهمیت دارد که طبق بررسی‌های انجام گرفته شده، کاخ سفید عنوان کرده است که پس از محکومیت ترامپ، جایگاه بایدن در نظرسنجی‌ها کمی بهتر شده است.

در مقابل ترامپ نیز بایدن را فردی ناتوان توصیف کرده است که حتی نمی‌تواند یک جمله ساده را به پایان برساند. در عین حال، طبق نتایج نظرسنجی‌ها، اکثر مردم آمریکا نگران سن بایدن و توان وی از نظر فیزیکی و روانی برای ماندن در قدرت ریاست‌جمهوری هستند. به خصوص آنکه بایدن در صورت پیروزی مجدد، در آخرین سال‌های ریاست‌جمهوری‌اش ۸۶ ساله خواهد شد.

اکنون میزان حملات بایدن به ترامپ در جریان کمپین‌های انتخاباتی‌اش تشدید شده است و وی مدام بر این موضوع تاکید می‌کند که ترامپ در حال انجام یک حمله همه‌جانبه به سیستم قانونی کشور است. اقدامی که کمپین انتخاباتی بایدن به عنوان یک راه‌حل موثر برای حذف ترامپ از رقابت‌های ریاست‌جمهوری انتخاب کرده است.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز