۲۷ خرداد ۱۴۰۳
کپی شد!

ناصر کنعانی:

هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کرده و هر ماجراجویی را پشیمان می‌کنیم

هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کرده و هر ماجراجویی را پشیمان می‌کنیم

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز در واکنش به تلاش‌های بی حاصل دشمنان علیه ایران تصریح کرد: ایران هر تهدیدی را به فرصت تبدیل و هر جسورِ ماجراجو را ناکام و پشیمان خواهد کرد.

به گزارش نگاه نو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (یکشنبه) ۲۷ خرداد ماه با اشاره به تلاش‌های بی حاصل دشمنان علیه ملت ایران، بیانیه نشست سران گروه ۷ و عملیات وعده صادق، با بیان اینکه، «زمستان رفت و روسیاهی به زغال ماند» در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: ایران مقتدر را بارها آزمودید و نتیجه آن را دیده‌اید.

وی افزود: صرفا از احترام به ⁧‫ایران‬⁩ و حقوق آن، احترام متقابل خواهید دید، اما ایران هر تهدیدی را به فرصت تبدیل و هر جسورِ ماجراجو را ناکام و پشیمان خواهد کرد.

وی پیش از این هم به بیانیه نشست گروه ۷ واکنش نشان داد و با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود را مطابق با معاهده عدم اشاعه و موافقتنامه جامع پادمان و فارغ از فشارها و فضاسازی‌های سیاسی به پیش می‌بریم، گفت: در حفاظت و دفاع از امنیت و منافع ملی خود در برابر هرگونه رفتار و اقدام نسنجیده، قاطعانه عمل خواهیم کرد. روز گذشته نیز شاهد آزادی حمید نوری شهروند زندانی در سوئد بعد از چهار سال و نیم بودیم.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز