۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
کپی شد!

شیخ زکزاکی:

از حمله ایران به اسراییل از خوشحالی گریه کردم

از حمله ایران به اسراییل از خوشحالی گریه کردم

شیح ابراهیم زکزاکی رهبر نهضت اسلامی نیجریه اعلام کرد که عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم اسرائیل امیدها را در دل مظلومان و مستضعفان جهان زنده کرد.

به گزارش نگاه نو به نقل از ابنا ۲۴، شیح ابراهیم زکزاکی، رهبر نهضت اسلامی نیجریه با اشاره به عملیات تنبیهی «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «حمله ایران علیه اسرائیل باعث ایجاد امیدها در قلب مستضعفان و مظلومان جهان با هر عقیده‌ای شد.»

وی این اظهارات را در دیدار با مسئولان نهادهای مذهبی و فعالان اجتماعی نیجریه بیان کرد. وی با تاکید بر اینکه حمله سپاه به اسرائیل، این رژیم را از ارتکاب جنایات بیشتر باز خواهد داشت افزود: پیام این حمله این بود که اگر این رژیم تاکنون ما را تهدید می‌کرد، زمان آن فرا رسیده است که طعم تهدید ما را بچشند.

شیخ زکزالی در ادامه افزود: توهم شکست ناپذیری اسرائیل که در اذهان عده‌ای رسوخ کرده بود، با حمله ایران به این رژیم درهم شکست و نشان داد که آنچه تصور می‌شد رؤیا و خیالی بیش نیست.

رهبر نهضت اسلامی در نیجریه همچنین گفت: زمانی که می‌شنیدم شخصی از خوشحالی گریه می‌کند بسیار تعجب می‌کردم، اما وقتی شنیدم ایران حمله اسرائیل به کنسولگری خود در سوریه را تلافی کرد، بسیار خوشحال شدم و اشک شوق ریختم.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز