۳۰ فروردین ۱۴۰۳
کپی شد!

اختصاصی نگاه نو؛

رستاخیز/ تحلیلی از وضعیت کنونی سرزمین‌های اشغالی و منطقه

رستاخیز/ تحلیلی از وضعیت کنونی سرزمین‌های اشغالی و منطقه

محمد علی صنوبری مدیر مرکز مطالعات استراتژیک و آینده پژوهی نگاه نو در تحلیلی نوشت: می‌خواهم وضعیتی که پس از حمله رژیم جعلی صهیونیستی به خاک ایران پس از عملیات تنبیهی وعده صادق رخ می‌دهد را برای شما ترسیم کنم.

به گزارش نگاه نو، این یک پیشگویی یا پیش بینی نیست بلکه آینده و وضعیت حتمی است که اگر رژیم صهیونیستی خطای محاسباتی خود را تکرار می‌کند و نقاطی را به احتمال کم در ایران موفق شود هدف قرار دهد و اینکه این رژیم بیش از حد به توانمندی‌های عملیاتی اف ۳۵‌های اهدایی آمریکا دل خوش کرده است، اما پس از این اقدام یک رخداد بی‌نظیر تاریخی اتفاق خواهد افتاد. ایران با موشک‌های بسیار پیشرفته و مافوق صوت خود دروازه‌های جهنم را به روی رژیم صهیونیستی باز خواهد کرد.

همزمان با حمله شگفتی ساز ایران که با صدها موشک قوی بالستیک و کروز، سرزمین‌های اشغالیِ کم وسعت را شخم می‌زند، اتفاقات دیگری در منطقه و سرزمین‌های اشغالی رخ خواهد.

محور مقاومت از یمن، عراق تا سوریه و لبنان، آنچه که در توان دارند بسیج کرده و عملیات منسجم، هماهنگ و همه جانبه‌ای را برای تبدیل سرزمین‌های اشغالی به جهنم موعود فراهم خواهند کرد.

حدود دو میلیون انسانِ قوی در غزه زندگی می‌کنند که خشم فروخورده خود در هفت ماه گذشته را آزاد خواهند کرد و با دست خالی به سمت سرزمین‌های اشغالی یورش خواهند برد. علاوه بر این تعداد، حدود سه میلیون فلسطینی خشمگین در کرانه باختری را اضافه کنید.

در کرانه باختری هم مردم به ستوه آمده فلسطینی قیام خواهند کرد و آنچه که در توان دارند را برای جنبش دسته جمعی به صحنه خواهند آورد اما این تمام ماجرا نیست. در داخل سرزمین‌های ۱۹۴۸ بسیاری از اعراب فلسطینی الاصل و برخی مخالفان یهودی رژیم جعلی قیام خواهند کرد، یک قیام سراسری و یک انقلاب مردمی در تمام سرزمین‌های اشغالی علیه این رژیم جعلی به وقوع خواهد پیوست. اما باز هم این تمام ماجرا نیست!

بسیاری از مردم از اردن، مصر، عراق، لبنان و حتی سوریه، سواره و پیاده خود را به مرزهای سرزمین‌های اشغالی خواهند رساند و رستاخیز بزرگ را رقم خواهند زد و به تمام معنا از زمین و آسمان مانند طوفان نوح، گردباد و طوفان عظیم خشم مقدس انسانها، رژیم جعلی را در بر خواهد گرفت. موشک‌ها مانند شهاب آسمانی بر سر این رژیم و مراکز حساس آن فرود می‌آیند و مردم از روی زمین این موجودات نحس را جمع آوری خواهند کرد.

آیا این رستاخیز نیست؟ آیا در وقوع این حادثه شک و شبهه‌ای نهفته است؟

اما آنچه گفته شد حتمی و قطعی است. ۷۵ سال است که میلیون‌ها انسان آزاده در انتظار این لحظه هستند و ما به این لحظه بسیار نزدیک شده‌ایم. دنیای بدون اسرائیل و دنیای بدون این رژیم جعلی، دنیای بسیار بهتری برای زندگی کودکان خواهد بود.

خواهید دید و خواهیم دید.

فَاصْبِرْ صَبْرًا جَمِیلًا إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدًا وَنَرَاهُ قَرِیبًا

 

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار
کاریکاتور عکس روز