۵ فروردین ۱۴۰۳
کپی شد!

سفیر روسیه در آمریکا:

سیاست خارجی روسیه با حملات تروریستی تغییر نمی‌کند

سیاست خارجی روسیه با حملات تروریستی تغییر نمی‌کند

سفیر روسیه در آمریکا گفته که حملات تروریستی و جنگ هیبریدی غرب، مسیر و رویکرد روسیه را تغییر نمی‌دهد و تمام تجهیزات ارسالی غرب به اوکراین منهدم خواهد شد.

به گزارش نگاه نو، سفیر روسیه در ایالات متحده آمریکا آناتولی آنتونوف امروز (یکشنبه) در واکنش به حادثه تروریستی جمعه شب در تالار کنسرت «کرکوس» در نزدیکی مسکو تصریح کرد که حملات تروریستی و جنگهای ترکیبی غرب نمی‌تواند روسیه را به تغییر رویکرد و تغییر سیاست خارجی وادار کند.

وی در مصاحبه با خبرگزاری روسی «تاس» در واکنش به حمله کروکوس که به قربانی شدن ۱۳۳ نفر و زخمی شدن بیش از ۱۵۰ نفر دیگر منجر شد، تصریح کرد «می‌خواهم بگویم که هیچ تغییری در سیاست خارجی و مسیر و رویکرد رئیس‌جمهور روسیه (ولادیمیر پوتین) بخصوص پس از انتخابات ریاست‌جمهوری صورت نخواهد گرفت. هیچ‌چیز تغییر نخواهد کرد».

پوتین روز گذشته در یک سخنرانی ملی تصریح کرد که اطلاعات نشان می‌دهد که تروریست‌ها قصد داشتند پس از حمله تروریستی به اوکراین فرار کنند و کی‌یف کریدوری را برای عبور آن‌ها فراهم کرده بود که البته رئیس‌جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی هرگونه نقش اوکراین در این اقدام تروریستی را رد می‌کند.

آنتونوف تصریح کرد «چنین حملاتی خط مشی ما و رویکرد و مسیر ما را تغییر نخواهد داد. ما به کار خود ادامه میدهیم». این دیپلمات روس ضمن انتقاد از سیاست‌های غرب گفت که «این غرب است که خط جنگ ترکیبی با روسیه را برگزیده است. وی ادامه داد «تمام آن‌چه که آن‌ها در اختیار کی‌یف می‌گذارند و برای این کشور ارسال می‌کنند، منهدم خواهد شد».

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز