۲۷ اسفند ۱۴۰۲
کپی شد!

تارنمای هیل نوشت:

ترامپ بار دیگر رویکرد بایدن در قبال اسرائیل را به باد انتقاد گرفت

ترامپ بار دیگر رویکرد بایدن در قبال اسرائیل را به باد انتقاد گرفت

تارنمای «هیل» با اشاره به استفاده تبلیغاتی دونالد ترامپ ‌نامزد احتمالی حزب جمهوری خواه از سخنان مقامات دموکرات علیه بنیامین نتانیاهو ‌نخست وزیر اسرائیل نوشت: ترامپ دموکرات‌ها را برای اسرئیل بسیار مضر می داند و معتقد است بایدن حمایت لازم را از تل آویو انجام نمی دهد.

به گزارش نگاه نو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره آمریکا، دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا و نامزد احتمالی حزب جمهوری خواه در انتخابات ۲۰۲۴ در مصاحبه با هاوارد کورتز از شبکه خبری فاکس نیوز، ‌جو بایدن، ‌ رییس جمهوری کنونی آمریکا را به عدم حمایت پایدار از (رژیم) اسرائیل متهم کرد.

وی همچنین به اظهارات اخیر چاک شومر، رهبر اکثریت سنا که خواستار برگزاری انتخابات جدید در سرزمین های اشغالی شده بود واکنش منفی نشان داد. ترامپ گفت: دموکرات ها برای اسرائیل بسیار مضر هستند.

هیل در توجیه سخنان بایدن افزود: رییس جمهوری آمریکا که با فشار جناح چپ حزب خود برای حمایت از آتش‌بس دائمی در جنگ غزه مواجه بوده تنها از (رژیم) اسرائیل خواسته است تا “به سهم خود” اجازه دهد کمک های بیشتری به این منطقه وارد شده و مرزهای بیشتری را برای کمک رسانی ایجاد کند.

این در حالی است که بایدن اخیراً تاکید کرده بود سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، ‌نخست وزیر (رژیم) اسرائیل در رابطه با جنگ غزه “بیشتر از این که به اسر ائیل کمک کرده باشد به آن آسیب ر سانده است. ”

چاک شومر، ‌ نیز اخیرا در حالی که خود را حامی همیشگی اسرائیل خوانده تاکید کرد : ائتلاف نتانیاهو دیگر با نیازهای اسرائیل پس از ۷ اکتبر همسوئی ندارد. شومر افزود: جهان از آن زمان به طور اساسی تغییر کرده است، و مردم اسرائیل در حال حاضر گرفتار یک دیدگاه حاکمیتی هستند که در گذشته جا مانده است.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز