۲۱ اسفند ۱۴۰۲
کپی شد!

در آستانه ماه مبارک رمضان؛

ارتش رژیم اشغالگر دو برابر غزه، نیرو در کرانه باختری مستقر کرد

ارتش رژیم اشغالگر دو برابر غزه، نیرو در کرانه باختری مستقر کرد

ارتش رژیم اشغالگر در آستانه ماه مبارک رمضان با ادعای وقوع شرایط وخیم امنیتی، دو برابر تعداد نظامیان در غزه، در کرانه باختری نیرو مستقر کرد.

به گزارش نگاه نو به نقل از شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، ارتش اشغالگر در مقایسه با ۱۲ گردان ارتش این رژیم که در حال حاضر در نوار غزه مستقر هستند، حدود ۲۳ گردان در سراسر کرانه باختری نیرو مستقر کرده، همچنین تصمیم به تقویت یگان های ویژه و شبه نظامی تحت فرماندهی جبهه داخلی گرفته است.

این رسانه صهیونیستی ادامه داد که سرویس‌های امنیتی رژیم اسرائیل به حالت آماده‌باش حداکثری در آمدند و همزمان با فرارسیدن ماه رمضان، ارتش این رژیم نیروهای خود را در سراسر کرانه باختری بسیج کرد و نسبت به احتمال وخامت اوضاع امنیتی هشدار داد.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اضافه کرد که اگر چه کابینه این رژیم در مورد تعداد نمازگزارانی که در ماه رمضان در مسجدالاقصی اجازه اقامه نماز دارند، تصمیمی نگرفته، اما مقرر شد که تعداد نظامیان صهیونیست و نیروهای پلیس مستقر در قدس و کرانه باختری به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

همزمان با نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و در پی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری، مقامات تل‌آویو نگران شعله ور شدن آتش انتفاضه‌ای دیگر و تشدید درگیری‌ها در کرانه باختری هستند.

با آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز