۲۷ بهمن ۱۴۰۲
کپی شد!

طی عملیات طوفان الاقصی انجام شد؛

۱۰۳۸ عملیات حزب الله علیه صهیونیست‌ها طی ۱۳۳ روز جنگ

۱۰۳۸ عملیات حزب الله علیه صهیونیست‌ها طی ۱۳۳ روز جنگ

حزب الله لبنان تعداد عملیات خود علیه دشمن صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام کرد.

به گزارش نگاه نو، حزب الله لبنان اعلام کرد که مجاهدان ما پادگان «کریات شمونه» را با تعدادی موشک فلق هدف قرار دادند. همزمان حزب الله لبنان همچنین سایت «برکت ریشا» را با سلاح موشکی هدف قرار داد.

در عین حال گفته شده است که حمله موشکی حزب الله به شهرک مرگلیوت در مجاورت شهرک کریات شمونه منجر به قطع برق این شهرک شد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی اسراییل در پایگاه دریایی ناقوره با سلاح های مناسب و ضربه مستقیم به آنها خبر داد.

شامگاه گذشته نیز مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کرد که در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در شهرک النبطیه که به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان لبنانی منجر شد، در جنوب لبنان شهرک کریات شمونه را موشک‌باران کرده است.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن و همچنین نخستین پاسخ به جنایت دو شهرک النبطیه و الصوانه، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۷:۵۵ عصر پنج‌شنبه به وقت محلی شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه را هدف ده‌ها موشک کاتیوشا قرار دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شهرک اشغالی کریات شمونه در دو مرحله هدف ۱۵ راکت کاتیوشا و دو موشک ضد زره از جنوب لبنان قرار گرفت و سه راکت به مرکز این شهرک اصایت کرد و از شهرک‌نشینان خواسته شد تا در پناهگاه‌ها باقی بمانند.

پس از این حملات آژیر خطر در این شهرک به صدا درآمد و تیم‌های امدادی خود را به محل اصابت موشک‌ها رساندند. رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که پس از شلیک ۱۴ موشک از جنوب لبنان به شهرک کریات شمونه، خسارت‌هایی به این شهرک وارد و برق مناطق متعددی در این شهرک قطع شده است.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز