۲۴ بهمن ۱۴۰۲
کپی شد!

رسانه صهیونیستی:

موضع جدید اسراییل در پرونده تبادل اسرا تا حدودی منعطف است

موضع جدید اسراییل در پرونده تبادل اسرا تا حدودی منعطف است

یک منبع رژیم صهیونیستی مدعی شد که موضع جدید این رژیم در پرونده تبادل اسرا با جنبش حماس تا حدودی منعطف است.

به گزارش نگاه نو، شبکه صهیونیستی «کان» به نقل از منابع سیاسی این رژیم گزارش داد که تل‌آویو موضعی جدید برای توافق تبادل اسرا آماده کرده و این موضع تا حدودی منعطف است.

این منابع اعلام کردند که یک هیات رسمی از رژیم صهیونیستی از جمله رئیس سازمان جاسوسی (موساد) و رئیس سرویس امنیت داخلی (شاباک) این رژیم، این موضع را امروز به مقامات قاهره منتقل خواهند کرد.

اخیرا یک مقام آمریکایی به شبکه ان بی سی آمریکا، گفت: این هفته ممکن است پیشرفت بزرگی در توافق آزادی اسرا در غزه اتفاق بیفتد.

این مقام آمریکایی که نامش ذکر نشده است، افزود: شکاف‌های موجود در توافق مبادله اسرا هنوز زیاد است و همه جزئیات این توافق باید نهایی شود.

منابع رژیم صهیونیستی بامداد امروز (سه‌شنبه) فاش کردند که روسای موساد و شاباک و سرتیپ «نیتسان آلون» مسوول پرونده اسرای اسراییل با «ویلیام برنز» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) در قاهره دیدار می کنند.

رسانه‌های صهیونیستی به جزییات بیشتر این خبر اشاره نکردند، اما به نظر می‌رسد که این دیدار در خصوص توافق برای تبادل اسرا انجام شود.

این رسانه‌ها همچنین گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسراییل با اعزام هیأتی به قاهره برای ازسرگیری مذاکرات درباره مبادله اسیران موافقت کرده است.

بر اساس این گزارش، ریاست این هیأت را رئیس موساد «دیوید بارنیا» برعهده خواهد داشت. این گزارش افزود: این هیأت برای ازسرگیری مذاکرات درباره مبادله اسیران امروز سه شنبه راهی قاهره می شود.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز