۱۹ بهمن ۱۴۰۲
کپی شد!

در بیانیه ای اعلام شد؛

سنتکام مسئولیت ترور «ابو باقر الساعدی» را برعهده گرفت

سنتکام مسئولیت ترور «ابو باقر الساعدی» را برعهده گرفت

سازمان تروریستی سنتکام بامداد پنجشنبه، به شهادت رساندن یک فرمانده گروه مقاومت کتائب حزب‌الله عراق در حمله تروریستی به بغداد را تایید کرد.

به گزارش نگاه نو، فرماندهی مرکزی آمریکا (سازمان تروریستی سنتکام) بامداد پنجشنبه حمله تروریستی به بغداد و ترور یکی از فرماندهان سازمان حشد شعبی عراق را برعهده گرفت.

سنتکام با صدور بیانیه‌ای گفت که نظامیان این کشور در ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه چهارشنبه (به وقت محلی) حمله ای یکجانبه‌ را در بغداد انجام دادند.

در این بیانیه آمده است که «یک فرمانده گروه کتائب حزب‌الله که مسئول هدایت و مشارکت در حملات علیه نیروهای آمریکایی در منطقه بود»، در این حمله تروریستی به شهادت رسیده است.

تروریست‌های آمریکایی با تهدید به تداوم «اقدامات ضروری برای حفاظت از نیروهایشان» در عراق، می‌گویند: «ما در پاسخگو کردن کسانی که امنیت نیروهایمان را به خطر بیاندازند، تردید نمی‌کنیم».

پیش از این، منابع عراقی، شامگاه چهارشنبه از حمله پهپادهای ناشناس به یک خودروی غیرنظامی در شرق بغداد خبر داده بودند که به دنبال آن، گزارش‌هایی از شهادت چند نفر در برخی رسانه‌ها منتشر شد.

ساعتی بعد گروه مقاومت کتائب حزب‌الله در بیانیه‌ای تایید کرد که «ابو باقر الساعدی» از فرماندهان ارشد این گروه و سازمان الحشد الشعبی، در این حمله تروریستی آمریکا به شهادت رسیده است.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز