۲۶ دی ۱۴۰۲
کپی شد!

اختصاصی نگاه نو؛

تحلیلی از اقدام سپاه پاسداران در هدف قرار دادن مقر موساد در اربیل

تحلیلی از اقدام سپاه پاسداران در هدف قرار دادن مقر موساد در اربیل

اقدام شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به مقر موساد در اربیل شامل نکاتی است که در این گزارش تحلیلی به آن پرداخته می شود.

به گزارش نگاه نو، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته مقر موساد در اربیل را هدف قرار داد.

المیادین نوشت: ایران محل آموزش نیروهای «داعش خراسان» را هدف قرار داده است. این نیروها توسط آمریکاییها به افغانستان رفته و از آنجا به ایران منتقل می شدند.

در حمله ایران از موشک‌های بالستیک بسیار دقیق استفاده شده و توانسته به دقت مقرهای اساسی گروهک تروریستی- تکفیری ترکستان را که در منطقه جبل السماق و در مجاورت شهرک حرم بودند هدف قرار دهد.

با نگاهی به این حمله می توان به نکات زیر اشاره کرد:

– اقدام صورت گرفته، بخشی از سرکوب و مجازات عادلانه جمهوری اسلامی علیه متجاوزان به امنیت کشور بود.

– جمهوری اسلامی مقتدر است و هر کس (با هر توانی) که بخواهد امنیت ایران را خدشه دار کند، با او به شدت برخورد خواهد کرد. این، حق مشروع و قانونی جمهوری اسلامی است.

– آنچه انجام شد، یک عملیات ترکیبی بود. جمهوری اسلامی با توان بالای اطلاعاتی خود، مقرهای مهم دشمن را شناسایی کرد و با توان دقیق موشکی و پهپادی خود، آنها را هدف قرار داد.

– آنچه انجام شد یک عملیات هدفمند بود. جمهوری اسلامی عناصر نظامی اطلاعاتی دشمن را هدف قرار داد؛ در صورتی که دشمن، ناکام در عرصه نظامی و ناکام از مقابله با عملیات جریان متحد مقاومت، غیرنظامیان را در غزه و کرمان هدف قرار می دهد.

– جریان مقاومت متحد است و اسرائیل را تحت محاصره قرار داده است. اسرائیل به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته و شکست او، قطعی است.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز