۲۲ دی ۱۴۰۲
کپی شد!

مقام یمنی در گفتگو با نگاه نو:

حملات آمریکا و انگلیس در تلافی شکست اسرائیل در غزه و حمایت صنعاء از فلسطین‌ صورت گرفت

حملات آمریکا و انگلیس در تلافی شکست اسرائیل در غزه و حمایت صنعاء از فلسطین‌ صورت گرفت

یوسف الحاضری سخنگوی سابق وزارت بهداشت یمن در گفتگوی اختصاصی با نگاه نو اظهار داشت که شکست رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و حمایت یمن از فلسطین علت حمله آمریکا و انگلیس به صنعاء است.

به گزارش نگاه نو، یوسف الحاضری با اشاره به حملات بامداد امروز آمریکا و انگلیس به شهرهای یمن گفت که این حملات در واکنش به اقدامات حمایت آمیز یمن از مردم غزه و نیز تلافی شکست اسرائیل در برون رفت از بحران صورت گرفت.

وی افزود که یمن تسلیم این تهدیدات نمی‌شود و تا زمانی که اسرائیل به رویکرد خود در غزه ادامه می دهد، هدف قرار دادن کشتی‌هایی که به سمت رژیم صهیونیستی می‌روند در دستور کار خواهد بود.

این مقام یمنی همچنین به اقدام روز گذشته دولت آفریقای جنوبی در ارائه دادخواست به دادگاه لاهه علیه تل آویو و نیز مستندات این کشور در برابر افکار عمومی جهان اشاره و اعلام کرد که شکست روز گذشته اسرائیل در برابر افکار عمومی و رسوایی آمریکا در ادعاهای حقوق بشر، یکی از دلایل آمریکا و انگلیس در حمله به یمن بود.

وی ادامه داد که یمن تا زمان پایان جنایات اسرائیل در غزه در کنار فلسطین خواهد ایستاد و هرگز تسلیم نخواهد شد.

الحاضری همچنین گفت که به رغم تمامی تبلیغات رسانه‌ای آمریکا و اسرائیل درباره شدت حملات به یمن اما آمریکا در شرایط کنونی توانایی گسترش دامنه جنگ را ندارد اگرچه بسیار مایل است با گسترش دامنه جنگ به بیرون از سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی را از باتلاق غزه نجات دهد.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز