۲۱ دی ۱۴۰۲
کپی شد!

ناصر کنعانی:

آمریکا نگران عواقب شکست کامل رژیم صهیونیستی است

آمریکا نگران عواقب شکست کامل رژیم صهیونیستی است

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به حمایت‌های همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا نه تنها بخشی از جنگ بلکه تمام جنگ است و اینکه آمریکا به شدت نگران وضع موجود رژیم و عواقب شکست کامل رژیم است.

به گزارش نگاه نو، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز پنجشنبه ۲۱ دی ماه با حضور در “اجلاس بین‌المللی رسانه‌ای تهران؛ اتحاد رسانه‌ای مقابله با تروریسم” به تشریح تحولات فلسطین و جنایت‌های رژیم و حامیانش در غزه پرداخت.

کنعانی در ابتدا گفت: به روح بلند شهدای مقاومت و مظلوم فلسطین درود می‌فرستم. گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهید گرانقدر و قهرمان بین‌المللی مبارزه با تروریسم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی. درود و سلام می‌فرستم به روح بلند شهدای اخیر که در سالروز شهادت حاج قاسم توفیق پیدا کردند همنشین روح بلند آن شهید باشند و مظلومانه با دستان تروریست‌های شوم، شهد شیرین شهادت نوشیدند.

وی در ادامه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی افزود: طوفان الاقصی سیلی محکم خداوند به رژیم صهیونیستی و تجلی اراده خداوند در تحقق مشیت خود بود. رژیم پس از این شکست بی‌سابقه و غیرقابل ترمیم، نسل کشی علیه مردم نوار غزه را با حمایت رژیم آمریکا آغاز کرد و تاکنون بیش از ۲۵ هزار شهروند فلسطینی را به خاک و خون کشیده است. اما هر روز که گذشت شکست‌های سنگین دیگری بر رژیم افزوده شد و رژیم با دستان خود میخ‌های محکمی بر تابوت مرگ و فروپاشی خود کوبید.

سخنگوی وزارت خارجه ادامه داد: اینک پس از سه ماه جنگ نابرابر و ظالمانه، بی تردید رژیم فرسوده‌تر از هر زمان، ملت فلسطین استوارتر و محکم‌تر از هر زمان، مقاومت فلسطین قوی‌تر از هر زمان و محور مقاومت منجسم‌تر و مقتدرتر از هر زمان و حامیان رژیم جعلی صهیونیستی از جمله آمریکا رسواتر از هر زمان دیگری است.

وی همچنین با اشاره به اینکه برخی‌ها در مواضع رسانه‌ای رژیم آمریکا را بخشی از جنگ می‌دانند، تصریح کرد: اما حقیقت این است که آمریکا تمام این جنگ و اول تا آخر آن است. این آمریکاست که رژیم فروپاشیده را اداره می‌کند. این آمریکاست که تمام وزن سیاسی، اطلاعاتی، امنیتی، رسانه‌ای و حقوقی خود را در کفه ترازوی رژیم جعلی اسرائیل گذاشته تا مانع فروپاشی حقیقی این رژیم شود.

کنعانی افزود: آمریکا در طول دهه‌های اخیر شکست‌های سنگینی متحمل شد. این رژیم پس از طوفان الاقصی توان خود را برای حمایت از رژیم صهیونیستی بکار برد. پنج بار سفر بلینکن به منطقه، حضور وزیر دفاع آمریکا در اتاق‌های جنگ در تل‌آویو، ارسال تسلیحات نظامی، بکارگیری حق وتو در شورای امنیت به نفع رژیم اسرائیل، حضور در آب‌های منطقه برای حمایت از رژیم، ارسال مستمر پیام‌های سیاسی برای محور مقاومت برای ایجاد فضای تنفسی برای رژیم و عبور از همه اصول انسانی و اخلاقی و قواعد بین‌المللی بشردوستانه نشان می‌دهد آمریکا نه تنها بخشی از جنگ بلکه تمام جنگ است و اینکه آمریکا به شدت نگران وضع موجود رژیم و عواقب شکست کامل رژیم است.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز