۱۹ دی ۱۴۰۲
کپی شد!

ارتش رژیم صهیونیستی:

۵۱۴ نظامی اسرائیلی در «طوفان‌الاقصی» کشته شدند

۵۱۴ نظامی اسرائیلی در «طوفان‌الاقصی» کشته شدند

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از هفتم اکتبر و آغاز نبرد طوفان الاقصی، ۵۱۴ نظامی صهیونیست کشته شدند.

به گزارش نگاه نو به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۱۸۰ نفر از این نظامیان، از زمان آغاز حمله زمینی به غزه کشته شدند. بر اساس اذعان ارتش رژیم اسراییل، همچنین ۱۰۴۲ نظامی صهیونیست از زمان آغاز حمله زمینی زخمی شدند که ۲۲۸ نفر از آن‌ها در وضعیت خطرناک هستند.

بر اساس این گزارش، ۴۵ نظامی از زمان آغاز جنگ همچنان تحت درمان بوده و وضعیت آن‌ها وخیم است. ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته های نظامی خود را اعلام می کند، این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین های اشغالی انجام می‌گیرد.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در جنگ غزه براساس دستور العمل این رژیم و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می‌شود و نام‌های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده‌ها نیست.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده اند که آمار زخمی‌های اعلامی ارتش اسراییل با آماری که بیمارستان های این رژیم ارایه می دهند، اختلاف زیادی دارد. رژیم صهیونیستی به تلافی حملات طوفان الاقصی و جبران شکست خود و متوقف کردن عملیات مقاومت، ۹۵ روز است که در حال بمباران نوار غزه است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر(اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه نوار غزه را از سرگرفت.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز