۹ دی ۱۴۰۲
کپی شد!

نویسنده لبنانی در گفتگو با نگاه نو؛

محور مقاومت نبرد با دشمن را خیلی حرفه ای مدیریت می کند

محور مقاومت نبرد با دشمن را خیلی حرفه ای مدیریت می کند

فاطمه شکری نویسنده و مجری تلویزیون لبنانی گفت: مقاومت پیروز است و دشمن تا این لحظه به هیچ هدفی نرسیده و دلیل قطعی آن خروج تیپ گولانی از غزه است.

به گزارش نگاه نو، فاطمه شکری درباره آخرین تحولات فلسطین اشغالی و تلاش آمریکا برای تشکیل یک ائتلاف دریایی متخاصم برای توقف عملیات قهرمانانه مقاومت یمن در دریای سرخ که هدف آن وادار کردن صهیونیست ها به توقف تجاوزات به غزه است، گفت: هر گونه اتحاد خصمانه ایالات متحده آمریکا در دریای سرخ هرگز به ثمر نمی‌رسد به ویژه اینکه محور مقاومت به طور حرفه‌ای نبرد با دشمن را مدیریت می‌کند و محور مقاومت بر مواضع خود ثابت قدم است.

وی افزود: تا این لحظه با وجود تمام تلاش‌ها و کشتارهای وحشیانه که در هر دقیقه علیه فلسطینی‌ها انجام می‌شود، مقاومت پیروز است و دشمن تا این لحظه به هیچ هدفی نرسیده است. شواهد قطعی، خروج تیپ گولانی از غزه است و روزهای آینده بهترین گواه بر شکست دشمن در شن‌های غزه خواهد بود.

وی با بیان اینکه علیرغم تحرکات و تظاهرات بین المللی که در سراسر جهان شاهد آن هستیم، آمریکا و انگلیس در جنایات اسرائیل در غزه شریک هستند، افزود: به نظر من موضع آمریکا و انگلیس بر نظام بین‌الملل تأثیر می‌گذارد زیرا آنها محرک‌ها و تأمین‌کنندگان مالی رسانه‌های جهان و تروریسم هستند و این همان چیزی است که صداها را خاموش می‌کند.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز