۴ دی ۱۴۰۲
کپی شد!

فاکس نیوز؛

بایدن یکی از بزرگترین بازنده‌های سیاسی ۲۰۲۳ است

بایدن یکی از بزرگترین بازنده‌های سیاسی ۲۰۲۳ است

یک شبکه آمریکایی در گزارشی، نام رئیس جمهور این کشور را به دلایل متعددی در بین لیست بزرگترین بازنده‌های سیاسی سال 2023 قرار داد.

به گزارش نگاه نو، در ادامه پایین آمدن محبوبیت و عملکرد بد «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در نظرسنجی‌های اخیر و افکار عمومی این کشور، او این بار در بین بزرگترین «بازنده‌های سیاسی» سال ۲۰۲۳ جای گرفت.

شبکه «فاکس‌نیوز» امروز (دوشنبه) در گزارشی تحلیلی ضمن ارائه لیستی از بزرگترین بازنده‌های سیاسی سال جاری، نام بایدن را در رتبه ششم این لیست قرار داد و بعد از او «کِوین مک‌کارتی» قانونگذار جمهوری‌خواه و رئیس برکنار شده مجلس نمایندگان آمریکا قرار دارد.

فاکس‌نیوز که افراد محافظه‌کار را مخاطب قرار داده و همگام با جمهوری‌خواهان حرکت می‌کند، گفت که انتخاب بایدن به عنوان یکی از بزرگترین بازندگان سیاسی سال ۲۰۲۳، به دلیل عملکرد بد او در نظرسنجی‌های اخیر و آغاز فرآیند استیضاح وی در مجلس نمایندگان آمریکا است.

در این گزارش آمده است: «علاوه بر نگرانی‌ها درباره سن بایدن و اینکه چگونه از زمان معاونت ریاست‌جمهوری خود نفع برد، او به دلیل حمایت از اسرائیل در جنگ علیه حماس نیز با انتقاداتی از سوی حزب دموکرات مواجه شد».

اعداد و ارقام نظرسنجی‌های انتخاباتی در آمریکا حاکی از کاهش میزان محبوبیت رئیس‌جمهور این کشور بوده و نشان می‌دهد شانس پیروزی‌ بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ بسیار پایین است.

بایدن پیش‌تر تحت تاثیر امتیازات بسیار پایینش در نظرسنجی‌های آمریکا گفته بود آمارهای ارائه شده در آنها نادرست و اشتباه است. با این حال اکثر نظرسنجی‌های انجام گرفته شده نشان‌ دهنده کاهش محبوبیت وی در بین اقشار مختلف مردم آمریکا است و این موضوع رقابت در انتخابات ریاست جمهوری را برایش دشوار می‌کند.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز