۲۷ آذر ۱۴۰۲
کپی شد!

دیمیتری مدودف:

پیروزی پوتین در انتخابات، شکست عوامل تهدید کننده امنیت روسیه خواهد بود

پیروزی پوتین در انتخابات، شکست عوامل تهدید کننده امنیت روسیه خواهد بود

دیمیتری مدودف رئیس‌جمهوری سابق روسیه گفت: پیروزی ولادیمیر پوتین در انتخابات آتی ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ شکست کامل همه نیروهای تهدیدکننده کشور را امکان پذیر خواهد کرد.

به گزارش نگاه نو، خبرگزاری تاس نوشت: مدودف در بیست و یکمین کنگره حزب حزب حاکم متعهد شد حزب متبوعش از هیچ تلاشی برای اطمینان از این موضوع دریغ نخواهد کرد که پیروزی پوتین این امکان را فراهم می کند تا «در نهایت دست برتر را بر نیروهایی که امنیت و حاکمیت کشور را تهدید می کنند کسب کند».

وی گفت: ما باید همه شرایط را مهیا کنم تا نسل آینده شهروندان کشورمان با اطمینان و خوشبینی به آینده نگاه کنند و تاکید کرد که شکی نداریم این کار را انجام خواهیم داد.

مدودف در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: روسیه به کسی اجازه نمی دهد هر گونه مقررات مغایر با سنت ها و ارزش های این کشور را به آن تحمیل کند.

این مقام روس افزود: ما به کسی اجازه نمی دهیم دیدگاه های بیگانه را بر ما تحمیل کند، مقرراتی را دیکته کند که بر خلاف سنت ها و ارزش های ما است، از بیگانه هراسی و افراطی گرایی حمایت کند و فعلایت های مخربی را که با پشتیبانی دشمنان ما انجام می شود، اجرا کند.

مدودف گفت: «صدها هزار نفر در این گونه فعالیت ها مشارکت دارند» و خاطرنشان کرد: «این ها داوطلبانی هستند که در خط مقدم می جنگند و قهرمانی و شجاعت را نشان می دهند. داوطلبان ما که در بیمارستان ها کار می کنند و به پناهندگان کمک می کنند.»

وی گفت اعضای حزب از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند تا پیروزی مشترک ما را نزدیک کنند.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز