۱۲ آذر ۱۴۰۲
کپی شد!

در گزارشی اعلام شد؛

هشدار «تایمز اسرائیل» درباره شروع انتفاضه در کرانه باختری

هشدار «تایمز اسرائیل» درباره شروع انتفاضه در کرانه باختری

یک رسانه صهیونیستی درباره افزایش محبوبیت حماس، وقوع انتفاضه در کرانه باختری و باز شدن جبهه جدید جنگ از این منطقه علیه اسراییل هشدار داد.

به گزارش نگاه نو، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» درباره افزایش محبوبیت حماس در میان فلسطینی ها نوشت: در شرایطی که همه چشم ها به غزه دوخته شده است، محبوبیت حماس در کرانه باختری افزایش یافته و اعتماد فلسطینیان به تشکیلات خودگردان از بین رفته است.

این رسانه صهیونیستی با اشاره به آزادی صدها فلسطینی مقیم کرانه باختری در توافق تبادل اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی، نوشت: حتی اسرایی که متعلق به دیگر گروه های فلسطینی بودند بعد از آزادی از حماس تشکر کردند و این پرچم حماس بود که در مراسم استقبال از آنها برافراشته شد.

«تایمز اسرائیل» نوشت: حماس با آزاد کردن ۲۴۰ زندانی فلسطینی، در موقعیت برتری از نظر سیاسی قرار گرفته است و فلسطینی ها عملیات طوفان الاقصی را یک دستاورد بزرگ می دانند که دوباره آرمان فلسطین را در جهان زنده کرده است.

این رسانه صهیونیستی به نظرسنجی مؤسسه تحقیقاتی «جهان عرب برای تحقیق و توسعه» اشاره کرد و نوشت: محبوبیت شاخه نظامی حماس(گردان های عزالدین قسام) از زمان شروع (عملیات طوفان الاقصی) به ۸۹ درصد رسیده و «ابوعبیده» سخنگوی آن قهرمان جوانان فلسطینی شده است.

«تایمز اسرائیل» به افزایش حملات شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینی های ساکن کرانه باختری اشاره کرد و نوشت: در حملات اسرائیل به کرانه باختری (از زمان عملیات طوفان الاقصی)، تاکنون ۲۲۵ فلسطینی از جمله ۵۰ کودک کشته (شهید) شده اند.

این رسانه صهیونیستی نوشت: کرانه باختری اکنون آتش زیر خاکستر است و یورش نظامیان اسرائیلی، حملات شهرک نشینان و بد شدن شرایط اقتصادی و ناامیدی محض از آینده ممکن است آنرا در وضعیت خطرناکی قرار دهد.

«تایمز اسرائیل» با هشدار درباره باز شدن جبهه جدید جنگ در کرانه باختری، نوشت: در شرایطی که ارتش (رژیم صهیونیستی) برای شکست حماس در غزه می جنگد ممکن است انتفاضه در کرانه باختری به از بین رفتن تشکیلات خودگردان و (قدرت گرفتن حماس) در این منطقه منجر شود.

«بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی نیز اخیرا درباره میزان بالای حمایت مردم کرانه باختری از عملیات طوفان الاقصی در نظرسنجی‌ها ابراز نگرانی کرده و گفته بود: مردم کرانه باختری دقیقا مثل حماس فکر می کنند.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز