۲۶ آبان ۱۴۰۲
کپی شد!

بنیامین نتانیاهو:

آتش بس موقت در غزه را در صورت آزادی اسرا می پذیریم

آتش بس موقت در غزه را در صورت آزادی اسرا می پذیریم

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز جمعه گفت: در صورت تحویل گرفتن گروگان‌ها آتش‌بس موقت در نوارغزه برقرار می‌شود.

به گزارش نگاه نو، نتانیاهو که تاکنون بیش از ۱۱ هزار غیرنظامی فلسطینی را به شهادت رسانده است، مدعی شد:تلاش داریم این مأموریت (حمله به غزه) را با کمترین تعداد تلفات غیرنظامیان انجام دهیم.

وی افزود: اگر ما گروگان‌ها را تحویل بگیریم آتش‌بس موقت برقرار خواهد شد و ما الان به این وضعیت نزدیکتریم تا زمان آغاز عملیات زمینی.

نتانیاهو با تروریست خواندن نیروهای مقاومت و از یاد بردن تروریسم دولتی اسرائیل مدعی شد: به دنبال آن هستیم که مسؤولیت نظامی در غزه را برعهده بگیریم تا مانع از ظهور تروریسم شویم و ما به دنبال اشغال غزه نیستیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر ادعا کرد: دلایل قوی در اختیار داریم که برخی از گروگان‌ها در بیمارستان شفا نگه داری می‌شدند.

مقام‌های رژیم صهیونیستی ادعا می‌کنند حماس سلاح‌ها را در تونل‌های زیر بیمارستان‌ها مخفی می‌کند و یک مرکز فرماندهی در زیر بیمارستان «شفا» بزرگترین بیمارستان غزه ایجاد کرده و بر این اساس، این ساختمان‌ها را به یک هدف نظامی قانونی برای رژیم صهیونیستی تبدیل کرده است؛ آن هم در حالی که حماس و کارکنان بیمارستان این موضوع را تکذیب کرده‌اند.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز