۲۴ آبان ۱۴۰۲
کپی شد!

در گزارشی اعلام شد؛

رسانه صهیونیستی از نقشه سازمان ارشد جاسوسی اسرائیل برای غزه پرده برداشت

رسانه صهیونیستی از نقشه سازمان ارشد جاسوسی اسرائیل برای غزه پرده برداشت

یک رسانه صهیونیستی از نقشه سازمان نظارت بر عمکرد سازمان های جاسوسی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از جمله "موساد" و "شاباک" برای کوچاندن مردم غزه خبر داد.

به گزارش نگاه نو به نقل از روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، یک سند تازه افشا شده از سوی سازمان ارشد نظارت بر عمکرد سازمان های جاسوسی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرده که مردم شمال غزه، ابتدا در چادرهای موقت اسکان داده شوند تا مکان دائمی برای آنها در شمال صحرای سینا ایجاد شود.

این در حالی است که مصر با هرگونه کوچاندن مردم شمال غزه به صحرای سینا مخالفت کرده است. مقامات مصری از کشورهای اروپایی خواستند تا آوارگان فلسطینی را در کشورهای خود پذیرش کنند.

دو عضو ائتلاف حاکم و ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی نیز طی مقاله ای در روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال»، از کشورهای اروپایی خواستند تا با طرح کوچاندن ده ها هزار نفر از مردم غزه به اروپا موافقت کنند.

«دانی دانون» از حزب لیکود و «رام بن باراک» از حزب «یش عتید» در مقاله چاپ شده در روزنامه «وال استریت ژورنال» اعلام کردند که اگر کشورهای مختلف فقط جمعیتی در حد ۱۰ هزار نفر از مردم غزه را بپذیرند، برای کاهش بحران کمک کننده خواهد بود.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص، طرح کوچ اجباری فلسطینی ها به اروپا را مورد حمایت «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی و «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

اسموتریچ درباره کوچ اجباری آوارگان فلسطینی به دیگر کشورها گفته است: من از ابتکار عمل داوطلبانه انتقال عرب‌های غزه به کشورهای جهان استقبال می‌کنم.

سخنان اسموتریچ در زمره اظهارات دیگر مقامات صهیونیست قرار می‌گیرد که در روزها و هفته‌های گذشته از تمایل خود برای کوچاندن مردم غزه سخن گفته و اعتراف کردند که آنچه که اشغالگران صهیونیست در نوار غزه انجام می‌دهند یک نکبت دیگری است.

در همین راستا، «آوی دیختر» وزیر کشاورزی کابینه رژیم صهیونیستی روز شنبه به شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم گفت که آنچه اسرائیل در غزه در حال انجام آن است، نکبه سال ۲۰۲۳ است و تل آویو در تکرار این رویداد هیچ تردیدی نخواهد کرد. بن گویر نیز یکشنبه گذشته به رادیو «کان ریشیت بیت» گفت: اسرائیل باید غزه را تصرف و اشغال کند.

مقامات رژیم صهیونیستی در حالی خود را برای دوران بدون مقاومت در غزه آماده می کنند که گروه های مقاومت به نبرد با صهیونیست ها ادامه می دهند و این رژیم، جز قتل عام زنان و کودکان، هیچ دستاورد نظامی در میدان نبرد داشته است.

در حالی چهل روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی می گذرد که اشغالگران جنایتکار بامداد امروز پس از چند روز محاصره بیمارستان الشفاء غزه وارد این مجتمع بیمارستانی شدند.

رژیم صهیونیستی همچنین در تازه ترین جنایت خود، بامداد امروز مناطق مختلف شمال نوار غزه و جنوب را بمباران کرد و دکل مخابراتی در ورودی خیابان دوم در شهرک القراره در شمال شهر خانیونس در جنوب نوار غزه نیز هدف قرار داد که بر اثر آن ۹ نفر زخمی شده اند.

مدیر اجرایی یونیسف هم اعلام کرده که بیش از ۴۶۰۰ کودک در غزه شهید و حدود ۹۰۰۰ نفر دیگر زخمی شده اند. وی افزود: بسیاری از کودکان به دلیل بمباران مناطق پرجمعیت مفقود شده اند و گمان می رود زیر آوار باشند.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز