۲۱ آبان ۱۴۰۲
کپی شد!

در گزارشی اعلام شد؛

طوفان الاقصی و رسوایی کشورهای غربی

طوفان الاقصی و رسوایی کشورهای غربی

عملیات طوفان الاقصی و عدم واکنش جدی مدعیان حقوق بشر غربی در قبال جنایات جنگی ارتش رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان فلسطینی نقاب از چهره‌ها برداشت و نشان داد که ارزش های غربی همه دروغین و جعلی است.

به گزارش نگاه نو، «مصطفی السعید»، سیاستمدار و نویسنده سرشناس عرب در گفت‌ وگو با پایگاه خبری العهد تاکید کرد که آثار نبرد طوفان الاقصی بسیار بیشتر از نبردها و جنگ‌های دیگر خواهد بود، زیرا این تنها جنگی است که در آن به طور مستقیم کشتارها و قربانی شدن کودکان را با چشم خود دیدیم.

وی گفت: ما با چشمان خود دیدیم که مدعیان دفاع از حقوق بشر و ارزش‌های غربی ارتکاب این جنایت‌ها را مجاز و مباح می‌دانند و ملت‌های ما و دیگر ملت‌های جهان درک کردند که چگونه واقعیت‌ها تحریف می‌شود.

السعید افزود: اکنون نقاب از چهره‌ها افتاده و معلوم شد که چه کسی واقعا از کرامت انسانی دفاع می‌کند. این نویسنده عرب خاطرنشان کرد: جنگ غزه نشان داد و ملت‌ها فهمیدند چه کسی دروغ می‌گوید و آگاهی به صورت گسترده و عمیق و به سرعت افزایش یافت و این آگاهی به لطف پخش مستقیم حقایق موجود است.

وی با بیان این که اختلاف‌ها میان اصحاب منفعت در اشغالگری و کسانی که زندگی خود را در راه مساله اصلی فدا می‌کنند مشخص شد، افزود: نژادپرستی غرب در جنگ غزه در مقابل همگان و به طور مفتضحانه نمایان شد و دیگر نمی‌توان این مساله را انکار کرد و ارزش‌های جعلی غرب برای همه آشکار شد.

السعید درخصوص ایجاد آگاهی جدید در اذهان عمومی نیز گفت: کمپین تحریم کالاهای آمریکایی و غربی در مصر موفقیت‌آمیز بود، علیرغم اینکه به نظر نمی‌رسد تاثیرات آن زیاد باشد، اما این کمپین به کودکان یاد داد که دشمن کیست و سلاح تحریم و اعتماد به نفس چقدر مهم است. این کمپین به کودکان یاد داد که فرهنگ ما متفاوت‌تر از فرهنگ آن‌ها است و ارزش‌های ما با ارزش‌های آن‌ها تفاوت دارد و می‌توان از اشغالگران بی‌نیاز شد.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز