۱۹ آبان ۱۴۰۲
کپی شد!

در مقاله ای اعلام شد؛

آیا ما همگی با اسرائیل همدردی می کنیم؟

آیا ما همگی با اسرائیل همدردی می کنیم؟

نویسنده الجزائری حسین لقرع در مقاله ای که اخیرا منتشر کرد، همدردی برخی از تحلیلگران و اصحاب رسانه کشورهایی مانند مغرب و امارات در همدردی و حمایت از رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفته و این دسته از نویسندگان و تحلیلگران را خائن توصیف کرده است.

به گزارش نگاه نو، نویسنده با اشاره به مقاله ای که سردبیر روزنامه الاحداث المغربیه نگاشته، نوشته او را نادرست و برگرفته از نفرت نسبت به مردم فلسطین نامیده است. چرا که وی با ابراز همدردی با اسرائیل در پی توفان الاقصی، جنبش حماس را جریانی تروریستی خوانده که بر دولتی دموکراتیک هجوم آورده است! وی حتی همدردی بسیاری از هموطنانش را نیز به باد تمسخر گرفته و اظهار داشته گفته های آنها شبکه های اجتماعی را آلوده می سازد.

در همین راستا تحلیلگر دیگری در یکی از شبکه های تلویزیونی عرب زبان، روایت صهیونیست ها در خصوص حماس را طرح نموده و گفته است: منطقه ای که در آن بیمارستان الشفاء وجود دارد، قلب رهبران جنبش حماس است و از این رو اسرائیل می کوشد بر آن دست یابد.

به دیگر سخن، این تحلیلگر استراتژیک عرب زبان، اشغالگران صهیونیست را به بمباران این بیمارستان که هزاران نفر به آن پناه آورده اند، تشویق می کند.

از سه سال پیش تاکنون رفتار برخی از کشورهای عربی همچون خنجری از پشت بر پیکر فلسطین فرود آمده و  حتی عده ای از مقامات و رسانه های عربی آشکارا از صهیونیستها به دفاع برخاسته اند.

به مردم شریف و نستوه فلسطین در نوار غزه می گوییم خداوند با شماست و خواری و ننگ برای خائنانی خواهد بود که به مساله فلسطین پشت کرده و از صهیونیستها جانبداری می کنند.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز