۹ آبان ۱۴۰۲
کپی شد!

امروز انجام شد؛

امیرعبداللهیان با امیر قطر دیدار کرد

امیرعبداللهیان با امیر قطر دیدار کرد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در دومین سفرش به قطر ظرف دو هفته اخیر در دوحه حضور دارد، با امیر قطر دیدار و درباره اوضاع غزه به گفتگو پرداخت.

به گزارش نگاه نو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی به منظور دیدار و گفتگو با مقامات قطری و در راستای استمرار رایزنی‌ها درباره اوضاع جاری در غزه ساعتی قبل وارد دوحه پایتخت قطر شد، ظهر امروز (سه‌شنبه) نهم آبان ماه با حضور در محل دیوان امیری با «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر دیدار و گفتگو کرد.

این دومین سفر امیرعبداللهیان به قطر ظرف دو هفته اخیر است. رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران ۲۲ مهر ماه و در چارچوب سفرش به چهار کشور منطقه و در چهارمین مقصد این سفر به دوحه رفت و روز ۲۳ مهر ماه با امیر قطر دیدار و گفتگو کرد.

در آن دیدار امیرعبداللهیان در دیدار با امیر قطر گفته بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی علیه شهروندان و مردم بی دفاع غزه، هیچکس نمی‌تواند کنترل اوضاع و عدم گسترش دامنه درگیری‌ها را تضمین کند. شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر نیز در آن دیدار شرایط انسانی غزه را نگران کننده خوانده و گفته بود: اولویت ما توقف جنایات در غزه است و موضع ما در خصوص فلسطین تغییری نمی‌کند.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز