۷ آبان ۱۴۰۲
کپی شد!

ناصر کنعانی:

جنایات صهیونیست‌ها در غزه نسل کشی آشکار است

جنایات صهیونیست‌ها در غزه نسل کشی آشکار است

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار تصاویری از کودکان شهید در غزه، جنایات صهیونیست‌ها در این منطقه را نسل کشی آشکار خواند.

به گزارش نگاه نو، امروز در بیست و سومین روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و تلفاتی که به صهیونیست‌ها وارد شد و واکنش رژیم صهیونیستی به این عملیات با حمله به غزه و تشدید محاصره این منطقه، تاکنون بیش از هشت هزار نفر در غزه به شهادت رسیدند و بیش از ۱۹ هزار نفر نیز مجروح شده‌اند. براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت فلسطین شمار شهدای نوار غزه به ۷۷۰۳ نفر از جمله ۳۵۹۵ کودک رسیده است.

در این خصوص نیز رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ وضعیت در نوار غزه را بحرانی و تکان‌دهنده خوانده است. از سوی دیگر رئیس سازمان جهانی بهداشت هم وضعیت در این شهر را بحرانی توصیف کرده است.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در همین ارتباط امروز (یکشنبه) هفتم آبان ماه با انتشار تصاویری از کودکان شهید حملات صهیونیست‌ها به غزه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: این تصاویر، نمونه‌ای بسیار کوچک از جنایات ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی در نوار ⁧ غزه⁩ است. نخست‌وزیر ⁧رژیم کودک کش⁩ صهیونیستی دیروز اعلام کرد که ارتش اسرائیل، با اخلاق ترین ارتش دنیاست! سخنگوی دستگاه دیپلماسی ‏جنایات صهیونیست‌ها در غزه را یک ⁧نسل‌کشی⁩ آشکار خواند.

وی شب گذشته نیز در پیام‌های جداگانه‌ای نوشت: جنایات هولناک و ضدانسانی رژیم کودک کش صهیونیستی علیه ملت مظلوم ‎فلسطین در غزه پس از ‎شکست غیرقابل ترمیم ۷ اکتبر، موجب زوال همیشگی این رژیم نزد وجدان‌های بیدار بشری در سراسر جهان شد و زوال محتوم آن را سرعتی مضاعف بخشید. جنایات وحشیانه ۲۲ روزه اخیر و ادامه دار صهیونیست‌ها در غزه، همچنین زوال اخلاقی رژیم آمریکا و دیگر حامیان آشکار و پنهان رژیم آپارتاید صهیونیستی را به همه جهانیان نشان داد و نقاب از چهره تزویر آنان برکشید. البته در فاجعه ‎نسل‌کشی جاری در ‎غزه، تمام راه‌ها برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن به سمت شکست ختم می‌شود.

این دیپلمات ارشد ایرانی همچنین در پیام دیگری عنوان کرد: ‏رهبران جنایتکار رژیم کودک‌کش صهیونیستی به قدری به توانمندی ارتش خود بی اعتماد هستند که درست مقارن با ورود زمینی محدود و ادعایی به ‎غزه، اینترنت این منطقه را قطع کردند تا آثاری از تلفات، خسارات و زمین‌گیر شدن ارتش شکست خورده صهیونیستی به جهان مخابره نشود. غافل از آنکه دیگر اسطوره نخ نمای شکست ناپذیری ارتش این رژیم، نه تنها در چشم جهانیان، بلکه در منظر شهروندان صهیونیست نیز فروپاشیده است.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز