۷ آبان ۱۴۰۲
کپی شد!

تحلیلگر سوری با نگاه نو مطرح کرد؛

اهداف اسرائیل از قطع راههای ارتباطی غزه

اهداف اسرائیل از قطع راههای ارتباطی غزه

دکتر حسن حسن ،سرلشکر بازنشسته سوری وکارشناس و تحلیلگر سیاسی در گفتگو با نگاه به حملات رژیم صهیونیستی به غزه پرداخت و اعلام کرد: تل آویو با قطع راههای ارتباطی در غزه و تشدید حملات به دنبال انحصار خبری و سرپوش گذاشتن بر جنایات خود است.

به گزارش نگاه نو، در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی عملیات گسترده زمینی، دریایی و هوایی را علیه نوار غزه آغاز کرده است، جامعه جهانی با اعلام مخالفت گسترده خود با این جنایت، از دشمن صهیونیستی خواست تا فورا این عملیات را متوقف کند.

«نگاه نو» در مصاحبه ای با دکتر حسن حسن ،سرلشکر بازنشسته سوری و کارشناس و تحلیلگر سیاسی درباره دلایل قطع ارتباط نوار غزه، همزمان با تهاجم زمینی اشغالگران به گفتگو پرداخته است. در این زمینه دکتر حسن می گوید:

ارتش اشغالگر اسرائیل، پیش از شروع عملیات زمینی، اینترنت و ارتباطات زمینی و تلفن همراه غزه را برای دو هدف اصلی قطع کرد:

۱ – سرپوش گذاشتن بر جنایات و وحشیگری های این رژیم و ممانعت از پیگیری حقیقت رخدادهای غزه توسط جهانیان.

٢- انحصار خبری، این رژیم می‌خواهد برای بالا بردن روحیات شهرک نشین‌ها و نظامیانش و ایجاد ناامیدی و یاس در بین طرفداران مقاومت، خودش، تنها راوی حوادث باشد تا بتواند روایت دروغ مد نظر خود را ارائه دهد.

وی با بیان این مطلب افزود: آنچه رسانه های معاند و دلسوز اسرائیل پخش می کنند را باور نکنید. اسرائیل با حمایت آمریکا و ناتو دست به وحشیگری زد که خسارات انسانی فراوانی برای کودکان و زنان به بار آورد، اما با وجود همه این دردها، رزمندگان شجاع مقاومت بینی ژنرال‌های تل‌آویو را به خاک خواهند مالید.

نظر شما

صفحات اجتماعی انتخاب سردبیر آخرین اخبار کاریکاتور عکس روز